Nars Gina blush

20140222-IMG_8186.jpgNars blushes zijn wat aan de prijzige kant. Je legt €30,00 neer voor een Nars blush en dat is niet niets. Laats zag ik een Nars blush  in de kleur Gina op marktplaats voorbij komen en ik besloot om te bieden. Ik had een mazzeltje en mocht hem €15,00 inlcusief verzendkosten overnemen. Omdat hij tweede hands is heb ik er geen filtertje of doosje bij maar dat vind ik niet zo’n ramp. De blush was bijna niet gebruikt!20140222-IMG_8191.jpg  Ik merk dat ik het leuk vind om wat meer bijzondere blushes van Nars te kopen. Orgasm van Nars is de best verkochte blush maar daar heb ik al een dupe van.

Nars zegt over de blush: The ultimate authority in blush, NARS offers the industry’s most iconic shades for cheeks. Natural, healthy-looking color that immediately enlivens the complexion. A light application of even the highest-intensity hues delivers a natural-looking flush.
* Silky texture in matte and shimmering shades

* Micronized powder ensures soft, blendable application
* Iconic NARS shades

20140222-IMG_8194.jpg Gina is een peach tint die perfect zou zijn in de zomer als je een mooie tan hebt.  Nars omschrijft de kleur als ” true tangerine ” .

20140222-IMG_8180.jpgDe pigmentatie van de blush is super. Ik ben vergeten om een swatch foto te maken maar ik heb onderaan het artikel een foto waar ik de blush draag. De textuur van de blush is heel smooth en er is geen sprake van fall out. 20140222-IMG_8182.jpgDe kleur past  niet helemaal bij dit seizoen. Ik krijg er wel veel zomer kriebels van! Ik heb een hele lichte huid. Mijn kleur bij Mac is NC15. Toch vind ik dat ik de blush goed kan hebben.

20140223-IMG_8301.jpg Op de foto heb ik de blush vrij heftig aangebracht zodat je kunt zien hoe gepigmenteerd de blush is. Ik breng de Nars blush aan met mijn Mac 116 kwast. De blush blijft de hele dag mooi op zijn plaats. Ik ben fan! Ik heb nu twee Nars blushes in mijn bezit. De andere kleur die ik heb is Seduction en als je daar benieuwd naar bent kun je hier *klik* een review lezen.

Ik ben nog steeds van mening dat ze Nars in Nederland moeten gaan verkopen want ik vind hun blushes echt geweldig.
Liefs, Wies

28 gedachtes over “Nars Gina blush

  1. Je hebt hem idd heftig aangebracht, maar ik vind dat helemaal niet verkeerd bij deze blush. Erg mooi! En mooie foto’s ook. Ik wil binnenkort ook een Nars blush kopen, maar ik ga ook niet voor Orgasm. Ik heb idd ook een dupe en vind het ook leuk om andere producten te hebben dan anderen..

Geef een reactie

