Eyes Lips Face Single Eyeshadow Raspberry Truffle & Amethyst

20140223-IMG_8220.jpg Ik vind het ook belangerijk om wat budget producten te reviewen voor wat afwisseling. Vandaag ga ik de single eyeshadows van Eyes Lips Face reviewen. Ik heb ze in de kleuren Amethyst *(links) en Raspberry truffle* (rechts). De single oogschaduws komen uit de Studio lijn van ElF en de prijs van één oogschaduw bedraagt €4,00.

IMG_5583.jpg De verpakking lijkt weer heel erg op Nars. Ik vind dat eigenlijk wel een goede zet van Elf. Ik vind deze verpakking veel mooier dan de oogschaduws uit de 1 euro lijn. Ook vind ik het leuk dat er een spiegeltje in zit. De oogschaduws bevatten 2.75 gram aan product.

Elf zegt over de oogschaduw: De mooie zachte textuur mengt zich in de huid voor een levendige kleur die lang duurt. Handig en gemakkelijk aan te brengen, tot de gewenste intensiteit. Breng droog aan voor een meer subiele blik of nat voor een duurzame langere look.

20140223-IMG_8226.jpg                                                Raspberry Truffle
20140223-IMG_8237.jpg Dit  is een warme bruine kleur met een glansje. 20140223-IMG_8225.jpg                                        Amethyst20140223-IMG_8214.jpgDit is een bruinpaarse kleur met een glansje.
20140223-IMG_8240.jpgSwatches: Links Raspberry Truffle en rechts Amethyst.

Beide oogschaduws zien er prachtig uit in het doosje maar helaas is de pigmentatie niet heel goed. Wat me ook  opvalt is dat Amethyst niet zo paars uitvalt als hij eruit ziet.  Ik heb de oogschaduws nog niet geprobeerd om nat aan te brengen maar ik ben daar in het algemeen niet zo’n fan van.

IMG_5719.jpg In deze look heb ik Raspberry Truffle in mijn crease gebruikt en Amethyst onder mijn oog. Je moet de kleuren heel goed opbouwen.  Helaas hadden de oogschaduws wel fall out. Een oogschaduwbasis is ook een must maar die gebruik ik eigenlijk altijd.

Conclusie: Ik ben niet razend enthousiast over deze oogschaduws maar ik vind ze ook niet slecht. De verpakking vind ik er mooi uitzien maar ik vind het jammer dat de oogschaduws niet zo goed gepigmenteerd zijn en dat ze fall out hebben. Toch kun je er een prima look mee maken. Elk merk heeft zo zijn producten die ik minder goed vind. Ik heb wel veel andere fijne producten van Elf ontdekt de laatste tijd.

Liefs, Wies

32 gedachtes over “Eyes Lips Face Single Eyeshadow Raspberry Truffle & Amethyst

Geef een reactie

