Filmpje: Mac blue brown tutorial

20140214-IMG_7723.jpg Ik ontdekte bij toeval de geweldige combinatie van de Durable eyemousse in Metallic Mauve en het Mac pigment in Blue Brown. Ik wilde er een look mee maken en ik vroeg in mijn vorige artikel of jullie  liever een filmpje of een foto tutorial wilde zien. In de reacties kwam het duidelijk naar voren dat jullie filmpjes wilden zien!   Ik heb al twee andere filmpjes online staan maar ik heb er niet in gepraat. Ooit moet de eerste keer zijn…

Vergeet het filmpje niet op HD te zetten en je maakt me natuurlijk heel blij als je abboneert op mijn youtube kanaal. Dat is natuurlijk helemaal gratis!

http://www.youtube.com/watch?v=c5LqCB3SOjY

Ik kwam erachter dat er een stukje was afgesneden aan het einde. Na de en kwam nog: ” bedankt voor het kijken” 🙂  Hieronder volgt een lijst met de gebruikte producten.20140214-IMG_7725.jpg
Gezicht:  Lioele triple the Solution bb cream | Collection Lasting perfection concealer| Essence Stay Matte | Elf bronzer duo in St Lucia |

Wenkbrauwen:  Anastasia wenkbrauwpoeder in Dark20140214-IMG_7732.jpgOgen: Make-up Studio Durable eyemousse in Metallic Mauve |Mac  Wedge oogschaduw | Mac Blue Brown Pigment | Mac Blanctype oogschaduw |  Essence liquid ink eyeliner | Ellis Faas mascara | Mac lashes #7| Duo Wimperlijm |

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een keer een tutorial te zien van mij in filmpjes vorm.

Liefs,

Wies

35 gedachtes over “Filmpje: Mac blue brown tutorial

  1. Leuk filmpje heb je gemaakt, je bent echt een prachtige meid!! Mooie look heb je gemaakt, mag je bij mij ook wel een keer doen hihihi. Liefs inspiiredbylife

Geef een reactie

