Barry M Naturel Glow Shadow & Blush palette

20140207-IMG_7421.jpg

Ik won bij Danielle dit palette van Barry M. Ik kende Barry M vooral van de nagellakjes. Barry M is een merk dat verkocht wordt in Engeland in de drogisterijen en is heel betaalbaar. In Nederland kun je het online bestellen.  20140207-IMG_7478.jpg
Het palette is gemaakt van karton. Het had mooier gekund maar dit palette kost €8,95  dus voor de prijs vind ik het er zeker leuk uit zien.
20140207-IMG_7476.jpgHet is een palette met 6 natuurlijke oogschaduw tinten en een blush.   Het palette bevat zowel matte kleuren als shimmery kleuren.

20140207-IMG_7475.jpg De spons applicators hadden er van mij niet bij gehoeven maar dat is persoonlijk, ik gebruik ze toch niet. Misschien dat er meisjes zijn die ze wel prettig in gebruik vinden.

20140207-IMG_7415.jpgIk vind zelf dat de kleuren  goed samen gaan. Je kunt er een makkelijke natuurlijke look mee maken. Als je van felle kleuren houdt is dit niets voor jou obviously.

20140207-IMG_7480.jpgHet pigment van de shimmery roze kleur viel me een beetje tegen.  De matte kleuren zijn goed op te bouwen. De laatste drie bruine tinten zijn wel goed gepigmenteerd. De pigmentatie had van mij iets beter gemogen maar je kunt er mee werken. De laatste donker bruine tint is mijn favoriet.
20140207-IMG_7481.jpg De blush ziet er in de pan zacht roze uit maar laat vooral een glow achter op mijn gezicht. Ik vind de blush het mooiste om over een andere blush heen te gebruiken voor wat extra shine. Van zichzelf geeft hij niet veel kleur af.

Al met al vind ik het palette prima voor de prijs. Ik heb fijnere oogschaduws maar de kleurtjes in het palette zijn bruikbaar. Ik had het denk ik fijner gevonden als ze de blush hadden weggelaten en ingeruild hadden voor twee extra oogschaduws. Bijvoorbeeld een matte zwatte kleur en een donker bruine matte kleur. Ik vind alleen Sleek beter kwa pigmentatie en dat ligt rond dezelfde prijs.

Je kunt het palette hier bestellen.

Liefs, Wies

40 gedachtes over “Barry M Naturel Glow Shadow & Blush palette

  1. Ik vindt het een mooie palette die zou ik zeker ook willen hebben. Het is niet zo goed gepigmenteerd als de Sleek!
    Waar kan ik de palette van bovenstaande review kopen?

    Dank je en een fijne dag Xoxo

  2. Ik heb ‘m zelf ook. Best een prima palette (voor de prijs) en ik gebruik de highlighter ook best wel veel, alleen die blush staat me echt niet! Dat is wel een beetje jammer. Leuk dat je hem hebt gewonnen! x

  3. Hopelijk ben je er alsnog wel heel blij mee ondanks dat de pigmentatie niet het meest geweldig is. Ik ben benieuwd wat voor look je ermee gaat maken! Veel plezier nog van dit palette 🙂

Geef een reactie

