Make-up Studio Durable eyeshadow mousse

20140207-IMG_7451.jpg     Ik had al swatches gezien  van de Make-up Studio Durable eyeshadow Mousse* bij Nikkie. Ik was heel erg benieuwd naar dit product omdat ik de swatches van de durable eye mousses er prachtig uit vond zien en omdat iedereen heel enthousiast over dit product was. Ik ontving de fel paarse kleur Violet Vanity. 20140207-IMG_7435.jpgDe Durable eyeshadow Mousses zijn water en smudge proof gekleurde producten die gebruikt kunnen worden als oogschaduw basis, als highlighter en als eyeliner.

20140207-IMG_7430.jpgDe Durable eyeshadow mousse komt in een kartonnen verpakking met het logo van Make-up Studio erop.

Make-up studio zegt over het product:
Prachtige, glanzende oogschaduws zorgen voor een verleidelijke oogopslag! De nieuwe collectie Durable Eyeshadow Mousse is waterproof en intensief van kleur. Liever wat minder intensief? Vervaag de mousse dan voor een subtiel effect. Laat je verleiden zoor het zachte, satijnen gevoel, het ultra glanzende effect en de long-lasting power van deze nieuwste oogschaduw en je steelt gegarandeerd de show.

20140207-IMG_7428.jpg Aan de onderkant van het kartonnen doosje  zit een gat zodat je kunt zien welke kleur het is.

20140207-IMG_7446.jpg Het potje zelf is gemaakt van glas en bevat 5 ml aan product.

20140207-IMG_7433.jpg

20140207-IMG_7442.jpg Violet Vanity is een paarse kleur met een magenta shimmer erin. Dit is een lekkere knal kleur.
20140207-IMG_7450.jpg De substansie is onwijs vloeibaar en je hebt echt maar een klein beetje nodig omdat het product ontzettend gepigmenteerd is. Het product was een beetje gaan lopen in de post.

20140207-IMG_7468.jpgDe substantie voelt heel luchtig en mousse achtig aan en ook een beetje nattig.  Je kunt dit product aanbrengen met een kwast of gewoon je vingers. Als je het product over je hele ooglid aanbrengt raad ik aan om gewoon je vingers te gebruiken. Als je het product als eyeliner zou gebruiken kun je een schuin afgesneden kwastje gebruiken.

20140207-IMG_7474.jpgHier een swatch van Violet Vanity. De mousse dekt makkelijk en je hebt ook nog genoeg tijd om het product uit te blenden. Maar als het product opgedroogd krijg je het er niet af zonder een goede waterproof make-up remover.

20140205-IMG_7398.jpg In deze ooglook heb ik de mousse over mijn hele ooglid aangebracht en onder mijn wimperrand. De oogschaduw bleef de hele dag perfect zitten en is ook niet gaan creasen. Ik heb veel complimentjes gekregen toen ik dit product droeg!

Ik ga vandaag naar Amsterdam en ik denk dat ik er nog één ga aanschaffen in een andere kleur. Wat een top product is dit. De mousse oogschaduw is intens van kleur en blijft perfect zitten. Ik hoop dat Make-up studio ook nog matte kleuren aan het assortiment toevoegen maar ik vind deze shimmery oogschaduw mousses ook prachtig. De prijs is iets aan de dure kant maar dat is dan het enige minpuntje wat ik kan bedenken.

De prijs van de Make-up Studio Durable Eyeshadow Mousse bedraagt €17,50 per stuk en het product is te koop bij verschillende webshops, Backstage in Amsterdam en de Make-up Studio winkel in Amsterdam.

40 gedachtes over “Make-up Studio Durable eyeshadow mousse

  1. Holy Macaroni wat een pigmentbom! En die kleur is ook echt knallend. Ik zou echt graag een keer naar hun winkel willen. Ben bang dat ik echt met een tas vol mooie producten de winkel uitloop 🙂

  2. Wauw….. schitterende kleur en je hebt er een prachtige look mee gemaakt!
    Ik heb nog nooit zo een soort product gekocht. Ga het nu toch maar kopen. 😉
    Is er ook een webshop zodat ik het daar ook kan zien…..

    Alvast bedankt Xoxo

  3. Zo mooi! En echt awesome dat ze lang blijven zitten. Ik wil ze allemaal, haha. Al vind ik het dan wel jammer dat ik echt moet bestellen :(.

Geef een reactie

