Valentijns look #2 met het Sleek Oh so Special palette

20140205-IMG_7373.jpgDit is alweer de tweede valentijnslook voor jullie. Ik wilde deze keer een draagbare look maken aangezien de andere look behoorlijk fel was. Ik heb hiervoor mijn Sleek Oh So Special palette gebruikt omdat ik weet dat veel mensen dit roze palette hebben. Sleek heeft oogschaduwpalletes die van een goede kwaliteit zijn en niet zo duur zijn. 20140206-IMG_7414.jpgZoals je kunt zien is de mijn Sleek Oh So Special al behoorlijk gebruikt.  Ik kocht dit palette een ooit in Engeland, het is alweer even geleden en toen had ik nog geen blog dus ik heb geen foto van het palette van toen hij nieuw was.  Je kunt dit palette ook online bestellen bij de webshop Boozyshop. Hij kost €10,- en ik vind dat niet veel voor zoveel kleurtjes oogschaduw!20140205-IMG_7388.jpgOp mijn gezicht draag ik mijn Lioele tripple the solution BB cream en mijn Collection lasting perfection concealer. Ik heb mijn gezicht afgepoederd met mijn Essence Stay Matte powder. Ik draag Mac Fleur power blush en ik heb geshaped met Mac Sculpt sculpting powder. Op mijn lippen draag ik Mac Please me Lipstick.

20140205-IMG_7365.jpgIk draag wimpers van het merk Missha (te koop bij BB cream shop EU). Deze wimpers gaan echt onwijs lang mee en er zitten twee paar in een pakje. Mijn wenkbrauwen heb ik zoals gewoonlijk bijgetekend met Anastasia wenkbrauwpoeder. Ik heb Urban Decay primer potion gebruikt om te zorgen dat mijn oogmake-up blijft zitten. Ik heb Ellis Faas mascara gebruikt.
20140206-IMG_7412.jpgDe oogschaduw die ik gebruikte komt dus uit dit palette. Van de Bovenste rij  heb ik de eerste kleur gebruikt als highlighter in mijn innercorner en onder mijn wenkbrauwen. De tweede kleur heb ik aangebracht over mijn hele ooglid en de derde kleur in mijn crease als blend kleur. De zesde donker paarse shimmery kleur heb ik in mijn outer V aangebracht  met een pencil kwast voor wat meer diepte. Onder mijn oog gebruik ik de tweede kleur van de onderste rij. Deze roze is iets koeler van kleur.
Ik  vind de look zelf erg draagbaar geworden en ik hoop dat jullie deze look leuk vonden.

Liefs, Wies

49 gedachtes over “Valentijns look #2 met het Sleek Oh so Special palette

  1. Gave post! (en blog) 😀 ik volg je al een tijdje op bloglovin en ik zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje neemt op mijn blog: vennon.weebly.com

    Liefs Yael

  2. Heel gave makeup! Staat echt mooi!

    Ik volg je al een tijdje op bloglovin en ik zou het leuk vinden als je ook eens een kijkje neemt op mijn blog: vennon.weebly.com

    liefs Yael

  3. Mooie look! Alleen zou leuk zijn om het volgende keer misschien stap voor stap te laten zijn, of een filmpje te maken (voor ons minder handige in oogmakeup) Dat paletteje ga ik ook bestellen!

Geef een reactie

