Anastasia Brow Powder Duo review

20140202-IMG_7197.jpg

Anastasia wenkbrauwpoeder is een term die je waarschijnlijk al vaak op mijn blog hebt voorbij zien komen. Ik gebruik deze poeder al jaren en mijn oudere doosje was zo verschrikkelijk lelijk geworden (oude verpakking + laten vallen & gepressed) dat ik hem niet wilde laten zien op mijn blog. Het werd tijd voor een nieuwe en nu kan ik hem eindelijk laten zien!
20140202-IMG_7182.jpg
Anastasia heeft recent de verpakkingen veranderd. Ik vind deze verpakking een stuk mooier dan de oude. Hier kun je een foto van de oude vinden.
20140202-IMG_7196.jpg

De poeder komt ook nog in een doosje. Ik vind dat zelf altijd een fancy touch geven. Again. Love the packaging.

20140202-IMG_7189.jpg
In het doosje vind je twee kleuren wenkbrauwpoeder. En er zitten geen (slechtwerkende) kwastjes in.
20140202-IMG_7191.jpg

Het product bevat twee keer  0,6 gram aan product. Dit klinkt misschien als weinig maar trust me, je doet forever met zo’n poeder. Ik gebruik hem letterlijk elke dag en hij gaat dus makkelijk een jaar of 2 mee.

20140202-IMG_7179.jpg

Anastasia zegt over de wenkbrauwpoeder:

Met dit tweekleurige compacte poeder worden mooie, natuurlijke wenkbrauwen gecreëerd. Het poeder hecht zich mooi tussen de haren en blijft perfect zitten, zonder uit te smeren. De poeders bestaan uit twee verschillende teints, waarmee de perfecte kleur bij uw haarkleur gecreëerd kan worden.

Dit is in mijn ogen de beste wenkbrauwpoeder die er bestaat. Het is veel geld om in één keer uit te geven  maar ik betaal liever iets meer voor iets wat ik echt fijn vind.

20140202-IMG_7177.jpgIk heb de wenkbrauwpoeder in de kleur Darkbrown. De lichte kant gebruik ik aan het begin van mijn wenkbrauwen en de donkere kant voor de tail. De poeder heeft geen rode ondertoon en oogt heel natuurlijk.

20140202-IMG_7178.jpg

De wenkbrauwpoeder is in 5 andere kleuren verkrijgbaar dus er zou een kleur bij moeten zitten die bij je past.  De wenkbrauwpoeder blijft de hele dag op zijn plaats zitten en vervaagt niet.

IMG_4578.jpg
Dit is hoe mijn wenkbrauwen eruit zien als ik de wenkbrauwpoeder gebruik. Je kunt hier een artikel lezen over hoe ik mijn wenkbrauwen invul.

De wenkbrauwpoeder kost €27,95 en is te koop bij Douglas en in de online winkel van Douglas.

Liefs,
Wies

32 gedachtes over “Anastasia Brow Powder Duo review

  1. Een goede vriendin van me gebruikt deze ook dagelijks! Ik gebruik nog altijd een los poeder van Everyday Minerals (al járen!) maar ik denk dat ik deze ook maar eens moet gaan proberen!

  2. Een vriendin van mij gebruikt deze ook dagelijks! Ik gebruik op het moment een los poeder van Everyday Minerals (die heb ik al járen). Misschien moet ik toch maar eens deze gaan proberen, hoor er veel goeds over!

  3. Ik word nu wel heel nieuwsgierig naar dit product, vooral omdat jij zo’n prachtige wenkbrauwen hebt! Ik gebruik nu gewoon een catrice wenkbrauwpotloodje, maar ik ga toch een kijkje nemen naar dit product!

Geef een reactie

