Revitalash Advanced in de test!

20140128-IMG_6902.jpgEen leuk nieuwtje! Ik mag Revitalash gaan testen voor mijn site.  Ik had al wel eens een artikel gelezen. Het is een wimper serum dat volgens veel mensen een magisch wonder middeltje blijkt te zijn! Je zou er langere en vollere wimpers van moeten krijgen. Wel hangt er een prijskaartje aan dit product waar veel mensen van zullen schrikken, het goedje kost namelijk €74,95 voor 2 ml. Ik ben in ieder geval heel erg benieuwd of het werkt.

20140128-IMG_6896.jpg

Je zou het verschil na ongeveer 12 weken moeten merken dus dat is wel even doorzetten. Ik lees alleen in reviews dat dit spulletje al sneller werkt maar dat je er alsnog veel geduld mee moet hebben.

Revita lash zegt over het product:

2.0 ml REVITALASH ADVANCED WIMPERSERUM

Hét verzorgingsproduct voor een zichtbare verbetering van uw wimpers binnen 12 weken!
Revitalash Advanced is ontwikkeld door een Amerikaanse oogarts om uw natuurlijke wimpers zichtbaar te verbeteren. Krachtige polypeptiden en botanische stoffen zorgen voor mooie, gezonde wimpers binnen een aantal weken! De 2.0ml Revitalash advanced gaat ongeveer 3 maanden mee bij juist gebruik.

20140128-IMG_6901.jpg

De ingredienten: Water/Aqua/Eau, Serenoa Serrulata Fruit Extract, Panax Ginseng Root Extract, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Biotin, Camellia Oleifera Leaf Extract, Swertia Japonica Extract, Biotinyl Tripeptide-1, Octapeptide-2, Calendula Officinalis Flower Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Protein, Phenoxyethanol, Chlorophenesin, Glycerin, Cellulose Gum, Butylene Glycol, Pentylene Glycol, Phosphoric Acid, Disodium Phosphate

De belangrijkste stof in dit product is de dechloro dihydroxy difluoro ethylcloprostenolamide. Dit bestaat nog niet zo lang op de Europese markt maar kort gezegd zorgt het ervoor dat je wimpers beter groeien.

20140128-IMG_6903.jpgHet product zit in een soort houdertje en is gesealed zodat je zeker weet dat hij nog nieuw is.

20140128-IMG_6907.jpgDe verpakking van Revitalash.

20140128-IMG_6908.jpg
Het product heeft een soort eyeliner kwastje. De substantie is geheel doorzichtig.

20140128-IMG_6910.jpg
Je brengt revitalash aan op je wimpers voor het slapen gaan. Het is belangrijk dat je een goed gereinigd gezicht hebt en geen restjes make-up meer op je ogen hebt zitten.

20140128-IMG_6912.jpg

Vooraanzicht van mijn wimpers nu

20140128-IMG_6918.jpg

Zij aanzicht van mijn wimpers nu. Ik vond het trouwens heel moeilijk om foto’s van mijn wimpers te maken. Het lukte niet helemaal met focussen.

Ik ga Revitalash de komende drie maanden testen. Ik zal over een maandje een update posten.

Revitalash kost €74.95 voor 2.0 ml en is verkrijgbaar op www.revitalash.nl,  of  bij één van de verkooppunten van Revitalash.

Liefs, Wies

 

 

27 gedachtes over “Revitalash Advanced in de test!

  1. Tof! Ik heb eens een mini-uitvoering bij een Glossy- of Beautybox ontvangen. Echter, deze heb ik nog nooit gebruikt. Ik heb van mezelf al vrij volle en lange wimpers. Succes met uittesten! Hopelijk zie je over een aantal maanden enige resultaat 🙂

  2. Dit product werkt! Ik heb zelf 2 flesjes verbruikt en mijn wimpers waren echt gegroeid.
    Jammer dat als je met het gebruik stopt, dat je wimpers weer naar de ‘normale’ lengte gaan.

  3. Ik heb een heel eind dit serum getest, maar eigenlijk nooit geen verschil gezien. Ik denk dat het bij mij niet echt werkte omdat ik echt al super lange wimpers heb van mijzelf.. Ik hoop dat het voor jou een beter resultaat oplevert!

    Groetjes!

  4. Ben benieuwd, ik heb dit serum namelijk besteld bij mijn nicht die een schoonheidssalon heeft. Ik vroeg haar laatst waar zij haar ‘nep’ wimpers had gehaald, maar bleken haar echte wimpers te zijn die door dit serum serieus enorm gegroeid waren.

Geef een reactie

