Eyes Lips Face wenkbrauwkit in dark ❤

IMG_5541.jpg
Ik vind wenkbrauwen heel belangenrijk. Wenkbrauwen kunnen iemand een compleet andere uitstraling geven. Wenkbrauwen vormen je gezicht. Ik vul mijn wenkbrauwen al heel erg lang in met mijn holygrail Anastasia wenkbrauwpoeder in Brunette. Nu is deze wenkbrauwpoeder nogal aan de prijzige kant (lees: €28,00) en wilde ik eens wat anders proberen. Het wenkbrauw kitje van ELF leek me wel wat. Dit is een product uit de Studio lijn van Elf. De Studio lijn is de iets luxere lijn van Elf. Het wenkbrauw kitje* is nog steeds heel betaalbaar. Hij kost €4,00.

IMG_5547.jpgDe verpakking is prima. Niet super mooi maar gewoon basic. De verpakking lijkt wederom weer op Nars (Ik vind dat de verpakkingen van veel producten uit de Studiolijn van ELF op Nars lijken). Het is praktisch dat alles bij elkaar zit in één kitje.

IMG_5538.jpg

Eyes Lips Face zegt over het wenkbrauwkitje: Creëer vollere, dikkere en mooi gedefinieerde wenkbrauwen! De gepigmenteerde was omlijnt de wenkbrauwen en geeft ze vorm. Het kleurfixerende poeder houdt de gebogen vorm vast en maakt de look perfect af. De taklonkwast heeft twee zijdes: de ene kant brengt uw wenkbrauwen in vorm, de andere vult ze in. Dit duo garandeert een langdurige kleur en een mooie natuurlijke look.

IMG_5548.jpgIn het doosje zit naast de wax en de poeder ook een spiegeltje en een kwastje. Het kwastje wat er bijzit doet zijn werk prima, maar ik gebruik toch liever mijn eigen kwasten.

IMG_5542.jpgDit is dus de donkerste variant van het wenkbrauwkitje. Ik vind dat hij niet extreem donker is. Vooral de poeder is licht. De linker kant is een gel/wax en de rechterkant is een poeder. Ik vind het het prettigste om ze in combinatie te gebruiken. De gel heeft wel een klein beetje een rode ondertoon. Ik vind dit persoonlijk niet zo erg omdat er ook een rode toon in mijn haar zit. Het is heel subtiel, ik heb het veel erger gezien in andere wenkbrauw producten.  De wax is goed gepigmenteerd.

20140125-IMG_6593.jpgDit is mijn gezicht zonder mijn wenkbrauwen bij getekend. Ik heb toen ik jonger was  mijn wenkbrauwen zwaar overplukt. Behoorlijk stupide want ik weet nu wel hoe ik mijn wenkbrauwen moet epileren. Ze zijn helaas nooit meer helemaal mooi terug gegroeid. Gelukkig verhelp ik het door ze dus bij te tekenen. Het grappige is dat ik heel veel complimentjes over mijn wenkbrauwen krijg.

20140125-IMG_6597.jpg

Hier ben ik bezig met mijn wenkbrauwen bij te tekenen. Ik gebruik eerst de gel uit het wenkbrauwkitje van ELF. Daarna ga ik eroverheen met de poeder. Ik gebruik mijn geliefde Mac 208 kwastje om mijn wenkbrauwen bij te tekenen.

20140125-IMG_6619.jpgOp deze foto zijn mijn wenkbrauwen bij getekend met het ELF wenkbrauwkitje. Ik ben zelf erg tevreden over het resultaat. Mijn Anastasia wenkbrauwpoeder blijft nogsteeds mijn holygrail maar ik merk dat ik dit ELF kitje ook vaak gebruik! Een goede budget aanrader dus. Door de gel/wax blijft de poeder de hele dag goed op zijn plaats.
Je kunt het wenkbrauwkitje van Eyes Lips Face hier bestellen. Het product is ook nog verkrijgbaar in de kleuren Light, Medium en Ash.

Liefs, Wies

33 gedachtes over “Eyes Lips Face wenkbrauwkit in dark ❤

  1. Daaamn, hoe kan je dat toch zo 123 simpel bijtekenen haha.
    Klinkt wel als een fijn product. Denk trouwens wel dat ik de kleur van je ‘vorige’ wenkbrauwen mooier vind, of het komt doordat ik er nu op let en in combinatie met de oogschaduwkleuren.

    • Zou wel kunnen dat het in combinatie is met deze oogschaduwkleuren. In al mijn afgelopen posts heb ik het kitje ook gebruikt. Maar het klopt dat deze tint iets warmer is dat mijn anastasia wenkbrauwpoeder.

  2. Wow crap, het kwijl loopt nog net niet uit mijn mond! Prachtig hoe je ze hebt ingevuld. Je brows komen zo goed tot hun recht! Sowieso is je picture gorgeous, maar ideaal dat het ook op zijn plek blijft zitten. 🙂 ELF is echt een lekker budgetmerk. ^^

  3. Lijkt me een heel fijn product! Ik vind wenkbrauwen heel belangrijk in een look. Ik besteed er zelf ook veel aandacht aan maar het perfecte product heb ik nog niet gevonden. Misschien dat ik deze ook wel eens uit probeer!

  4. Ik vind het resultaat heel mooi. Vind die rode ondertoon juist mooi! Ik gebruik op dit moment een wenkbrauwkitje van NYX! Ook een hele fijne! Helaas vroeger ook wat te enthiousiast geplukt waardoor er nu wat open plekken in mijn wenkbrauw zit! Mehh:(

Geef een reactie

