Lioele Triple the Solution BB cream review

IMG_6066.jpg
In mijn pakketje van BBcreamshop EU zat ook deze Triple the Solution BB cream van Lioele*. Ook hier had ik al veel over gehoord. Veel mensen zijn fan van deze koreaanse BB cream. Zelf  ben ik tot nu toe nog niet zo enthousiast over BB creams die in Europa verkocht worden. Ik vind de meeste BB creams niet dekkend genoeg en daarnaast blijven ze vaak voor geen meter zitten. Ze doen me meer denken aan een getinte dagcrème. Na alle goede verhalen over Lioele Triple the Solution wilde ik toch nog een poging wagen.

IMG_6095.jpg

De inhoud van het BBcreamshopEU pakketje ❤ De wimpers heb ik in deze look gebruikt.

BB Cream shop EU zegt over de Lioele Triple the Solution:

Lioele Triple the Solution is een topper binnen de bb cream met zeer veel tevreden gebruikers.
Of je nu een gele of rozige ondertoon van de huid hebt, deze bb cream heeft de eigenschap dat het
zich perfect matched met elke ondertoon van de huid.
En ook voor de acne gevoelige huid biedt deze crème vele voordelen. Het vervaagd acne en littekens en zal deze tevens genezen.

– geschikt voor droog tot gecombineerd huidtype

– goede dekking

– genezende werking

– anti-aging

– controleert de talgproductie goed

– spf 30

Voor mij klinkt dit super! Op mijn kin heb ik best wel wat acne littekentjes. Spf kan zowel een minpuntje als een pluspunt zijn. Spf beschermt de huid tegen de zon, daar tegen over staat wel dat je gezicht er witter uit ziet op foto’s (alleen die gemaakt worden met flits) als je een product met SPF draagt.

IMG_6057.jpgDe verpakking is onwijs pretty. Lekkere girly kleurtjes gebruikt :3 IMG_6068.jpg
Ik vind het logo van Lioele ook super mooi trouwens. Als ik me niet vergis is het een koets.

IMG_6069.jpgDe bb cream is verpakt in een tube met een inhoud van 50 ml. De tube is drie jaar houdbaar na het openen. Kun je er eventjes mee doen! De bb cream is alleen maar verkrijgbaar in één kleur. De ondertoon vind ik wel mooi neutraal. Maar ik geloof niet dat iedereen deze kleur kan hebben.
IMG_6072.jpg
Er zit een super fijn pompje op de bb cream. Ik gebruik 1 a 2 pompjes voor mijn hele gezicht, afhankelijk van hoeveel dekking ik op mijn gezicht wil.

IMG_6113.jpgDe structuur van de BB cream is vrij dikkig. Wat me ook opviel toen ik de BB cream voor het eerst opdeed was dat hij onwijs goed dekte. De finish is dewy maar met een beetje poeder tover je de finish om tot een healthy glow. De poeder zorgt er trouwens ook voor dat je make-up langer blijft zitten. Na een lange schooldag zag mijn gezichts make-up er nog precies het zelfde uit als in de ochtend. Me like.

Wat ik ook erg fijn vind aan deze BB cream mijn huid goed gehydrateerd en niet in mijn lijntjes trekt. Ik heb zelf een hele droge huid en ik kan met de winter wel wat extra voeding gebruiken.
20140125-IMG_6580.jpgDit is mijn gezicht zonder iets erop. ik had op het moment dat ik deze foto maakte last van wat rode plekjes in mijn gezicht en mijn acne littekentjes op mijn kin zijn ook nog zichtbaar.  Ik merk trouwens dat die steeds meer vervagen. Daarnaast had ik ook nog wallen.
20140125-IMG_6583.jpg

Hier draag ik de bb cream. Ik heb de BB cream aangebracht met mijn vingers. Ik heb eronder nog wel een dagverzorging aangebracht. In princiepe zou je dit kunnen skippen door de verzorgende bestanddelen van de BB cream (Dat is het princiepe van BB cream) maar doordat mijn huid extreem droog is gebruik ik er alsnog een dagverzorging onder. De BB cream heeft een prachtige dekking en een natuurlijke finish. Alle rode plekjes in mijn gezicht zijn verdwenen. Ook is de kleur een perfect match voor mij (MAC NC 15/20).

                                        Voordelen:
♥  SPF 30 (beschermt de huid tegen de zon)

♥  De BB cream dekt heel goed

♥  De BB cream oogt heel natuurlijk

♥ De BB cream blijft mooi zitten

♥ De BB cream is verzorgend en hydraterend

♥ De BB cream trekt niet in eventuele lijntjes

                                        Nadelen:

♥ SPF 30 (wit gezicht als er foto’s gemaakt worden met flits)

♥ Er is maar één kleur beschikbaar

                                        Conclusie:

Dit is absoluut een nieuwe favoriet voor mij. Ik vind deze BB cream niet vergelijkbaar met wat er op de Europese BB cream markt is. Deze bb cream dekt super mooi zonder er cakey uit te zien. Ik vind hem zelfs fijner dan mijn favoriete Nars sheer glow foundation ( dat zegt nogal wat.. ). Sinds ik hem heb gebruik ik hem iedere dag. Voorlopig wil ik niets anders meer. De BB cream is iets aan de prijs maar ik heb er niet zo’n probleem mee om wat meer geld neer te leggen voor een foundation/BB cream. Ik vind het zelf belangenrijk dat mijn huid er mooi uit ziet. Ik geef normaal toch rond de €30,- uit voor een foundation en daarbij is hij veel goedkoper dan Nars Sheer glow. Ik raad je deze BB cream aan als je een droge tot gecombineerde huid hebt en graag wat dekking wilt zonder een cake face te hebben.

De Lioele Triple the Solution BB cream kost €28,85 en is verkrijgbaar in BB Cream Shop EU.

Liefs, Wies

33 gedachtes over “Lioele Triple the Solution BB cream review

  1. Woow, nu jij er zo positief over bent ben ik er zeker over aan het denken om hem ook te pakken. Zeker omdat ik de sheer glow ook super vind en ook een NC15/20 ben. Hele fijne review Wies, good job!

  2. Hij lijkt me heel fijn en staat je ook goed! 🙂 Ik had altijd een hekel aan BB Creams, totdat ik Aziatische BB Creams ben gaan proberen, de meeste die ik daarvan heb geprobeerd vind ik echt geweldig ❤

  3. Hé! Dit is misschien wel wat voor mij… Mijn huid droogt namelijk altijd uit van foundation. Als ik foundation op heb gehad zie ik ’s avonds allemaal droge, rode vlekjes op mijn huid. Maarja eerst staan concealer, gel liner en een eyelinerkwastje van MAC bovenaan mijn verlanglijstje! Gelukkig heb ik best wat geld op het moment dus kan ik het eindelijk eens betalen. (ZELDZAAM MOMENT)

  4. Ziet er top uit! Zelf ben ik ook fan van Aziatische BB creams, ik gebruik er eentje van Ginvera met een beetje een groene ondertoon zodat rode vlekjes ook minder lijken.

Geef een reactie

