Mijn nieuwe trui| Sans – Online

20140123-IMG_6494.jpg
Momenteel heb ik toetsweek dus ik heb het heel erg druk. Vandaar dat er gisteren ook geen artikel online kwam. Vandaag wilde ik een super leuke trui laten zien van de webshop Sans-online. Dit is een webshop waar ze merken verkopen als Vero Moda, Only, Esprit, Vila, Marc O’ Polo en nog veel meer. Het leuke van de webshop is dat de verzendkosten maar € 0,95 zijn en je de bestelling binnen 24 uur  in huis hebt.20140123-IMG_6467.jpgIk combineer de trui van Vero Moda het liefste met een zwarte broek (bijvoorbeeld van C&A) en mijn kisten van de New Yorker. 20140123-IMG_6477.jpgDe trui is  helaas niet super warm dus daarom draag ik er een hempje onder. Ik heb wat random armbandjes van de Primark om. Ik vind Sans – Online echt een aanrader om kleding op te bestellen. De verzenkosten zijn niet hoog en ik ben fan van de snelle levertijd!

20140123-<a href=
Tijgertje was ook in de tuin rond aan het rennen. Schattig beestje is het toch (:

Edit: Ik zie nu net in de webshop dat ze deze trui niet meer hebben. Super jammer. Maar ik zou alsnog even een kijkje nemen in de webshop van Sans Online omdat ze heel veel andere leuke dingen hebben!

Ik ga nu weer het hele weekend blokken. Ik probeer zoveel mogelijk artikelen online te zetten de komende tijd. Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal (:.

Liefs,
Wies

21 gedachtes over “Mijn nieuwe trui| Sans – Online

Geef een reactie

