Dr van der Hoog kant en klare maskers *

IMG_5416.jpg

Dr van der Hoog is eigenlijk altijd al mijn favoriete merk geweest voor maskers. Al hun producten zijn betaalbaar en (naar mijn mening) ook heel fijn. Dr van der Hoog kwam in het najaar van 2013 met drie nieuwe kant en klare maskers.  Om te beginnen moet ik Dr. Van der Hoog echt even complimenten geven voor de geniale naam van alle maskers. Gorgeous Grain, Yummie Yogurt en Luxury Lotus Litchi.

IMG_5399.jpg Het Gorgeous Grain masker is ook gelijk mijn favoriet. Een masker waar Sheabutter inzit,  zonder parfum die kalmerend en verzachtend werkt? Dat klinkt behoorlijk perfect.
IMG_5402.jpgDe structuur van dit masker was in het begin wel even wennen, in het masker zaten namelijk stukjes tarwe.  Ik heb dit masker gebruikt op het moment dat mijn huid vrij geïrriteerd en droog was. Na gebruik was mijn huidje weer helemaal glad en gekalmeerd. De geur van dit masker is een beetje apart (graan achtig) maar ik vind het wel lekker eigenlijk.  Ik ga deze zeker opnieuw kopen.
IMG_5404.jpgHet Luxury Lotus Litchi scrubmasker zorgt voor een diepreinigend effect. Ook zit er Alfahydroxyzuren in die een peelend effect geven. Het helpt je huid bij het verwijderen van dode huidcellen en het naar boven komen van de gezonder uitziende laag eronder.
IMG_5405.jpgDaarnaast zorgt dit masker voor een hydraterend effect. Je huid heeft nog nooit zoveel luxe aangevoeld!

IMG_5408.jpgYoghurt is niet alleen gezond om te eten, maar ook heel gezond voor je huid. In de romige textuur van dit masker zit Lucuma, Yumberry extraxt en honing.

IMG_5411.jpgDe tekst is helaas niet leesbaar.. ):  Dit maskertje zorgt ervoor dat je huid weer super zacht aan voelt en dat je huid weer verstevigd wordt.

Alle maskertjes moet je dus 10 tot 15 minuten laten zitten en was je er daarna af met lauwwarm water. Voor het optimale effect gebruik je iedere week zo’n maskertje. Ik vind vooral het Gorgeous Grain masker heel erg fijn!

Alle maskers kosten €2.23 en Dr. van der Hoog wordt verkocht in verschillende drogisterijen.

Liefs,
Wies

19 gedachtes over “Dr van der Hoog kant en klare maskers *

  1. Ik vind de maskers van Dr, vd Hoog ook altijd heel erg fijn en lekker ruiken. Ik heb ze eerlijk gezegt al een tijdje niet meer gebruikt aangezien ik nu dermalogica gebruik.Maar nu ik weet dat er weer nieuwe soorten zijn ga ik ze binnenkort zeker even uit proberen! Zelf had ik altijd : The Amazing Avocado. xoxo

  2. De maskertjes van Dr van de Hoog zijn erg fijn. Gorgeous grain is ook mijn favoriet. Zeker omdat er geen parfum/alcohol of minerale olie in zit! De andere twee heb ik nog nooit uitgeprobeerd maar lijken me ook prettig!

  3. Cool, toevallig heb ik nog een paar van de maskers hier liggen! 😀 ik heb ze van mijn zusje gekregen voor mijn verjaardag en ik moet ze snel eens gaan gebruiken. Ook heb ik van hetzelfde merk een fijn masker in een tube.

Geef een reactie

