Remington pearlwand CI95 review

IMG_6243.jpg

Ik was de gelukkige die een stijltang won op Cocogold.  Het bleek alleen dat de stijltang niet meer in voorraad was dus mocht ik een andere krul of stijltang uitkiezen. De Remington Pearl wand CI95 stond al een poosje op mijn wishlist en heb je waarschijnlijk al wel eens voorbij zien komen op andere beautyblogs. Hij staat erom bekend om prachtige krullen te maken die erg lang zouden blijven zitten.  Ik besloot om de Remington Pearl wand  te kiezen en ik kan je nu al vertellen dat ik daar zeker geen spijt van heb.

IMG_6163.jpgDe Remington pearlwand heeft een diameter van 13-25 mm. Het bijzondere van deze tang is dat er geen clip aanvast zit. Je draait je haar er gewoon omheen.

IMG_5929.jpg
Dit is de doos waarin de krultang verpakt is. Ik vind de doos er schattig uit zien!

IMG_5934.jpg

De krultang komt met een hitte bestendig hoesje. Handig om de pearl wand mee te nemen!

IMG_5935.jpg

Ook komt de Pearl wand met een hittebestendige handschoen. Ik zou zeker aanraden om deze te gebruiken zodat je je handen niet brandt.

IMG_6158.jpg

Op de tang zitten drie knopjes. Een knopje om hem mee aan te zetten en een regeling om hem warmer of kouder in te stellen. Je kunt de temperatuur tussen de 130 en de 210 graden instellen. Zelf zet ik hem op 180 graden. IMG_6153.jpg

Close up van de tang. Schattige details!

IMG_6245.jpg

Op deze foto heb ik mijn haar gekruld met de Remington Pearl wand. Ook heb ik mijn Luxury for princess extensions in.

                                 Conclusie:

Toen ik de Pearlwand voor het eerst gebruikte viel het me op hoe makkelijk het krullen ging en dat mijn haar er heel erg glanzend van werd. De krullen worden prachtig en blijven super lang zitten. Ik heb echt nog nooit zo’n fijne krultang gebruikt. Ik ben fan!

Voordelen:
♥ De pearl wand maakt prachtige krullen.

♥  De krullen blijven heel erg lang zitten (2 a 3 dagen, als je je haar niet wast)

♥ Automatische veiligheidsuitschakeling na 1 uur.

♥ 3 meter draaibaar snoer, niets is irritanter als snoeren die net te kort zijn.

♥ Komt met een hitte bestendige opberg hoes en handschoenen.

♥ Je haar wordt mooi glanzend.

♥ De tang heeft 5 jaar garantie.
Nadelen:
Die kan ik niet bedenken…

Mijn Remington Pearl wand komt bij Fonq vandaan en de prijs bedraagt €34, 95
Liefs, Wies

52 gedachtes over “Remington pearlwand CI95 review

Geef een reactie

