Elf Contourblush & bronzing poeder St. Lucia *

IMG_5482.jpg
De komende tijd kun je veel reviews verwachten van Eyes Lips Face producten. Vandaag review ik deze prachtige contourblush & bronzing duo uit de studio lijn.IMG_5458.jpg
De blush/bronzer komt verpakt in dit doosje.

Eyes Lips Face zegt over de countourblush en bronzing poeder: Creëer het hele jaar door een gezonde en natuurlijke gloed. De blush accentueert de wangen met een extra vleugje kleur, terwijl het bronzingpoeder de jukbeenderen mooi tot hun recht laat komen.

                                        
IMG_5464.jpg
                                               
                                                           De verpakking

De verpakking doet me sterk aan Nars denken. Ik ben zelf heel erg fan van Nars blushes.  De verpakking is matzwart en stevig. Ik vind dat de verpakking er niet goedkoop uitziet, je zou niet verwachten dat dit product maar €4,00 kost. Yay voor het ontwerp Elf!  Het product heeft een inhoud van 8 gram.
IMG_5466.jpg
Er zit een grote spiegel in het doosje. Ik vind dat zeker pluspunten hebben.IMG_5467.jpg
Als je de blush opent zit er nog een plasticje tussen om te zorgen dat de poeder niet overal komt.
IMG_5475.jpg
                                                          De kleur

Ik heb deze contour blush & bronzing poeder in de kleur St. Lucia. Dit is de lichtste kleur die elf verkoopt. Deze blus/bronzer duo is dus ook nog in andere tinten beschikbaar. Er wordt wel eens gezegd dat St. Lucia van Elf de dupe is van Nars Orgasm en Laguna. Helaas heb ik die (nog niet) in mijn bezit dus kan ik de producten niet vergelijken.
IMG_5492.jpgIn de blush is een prachtige gouden shimmer aanwezig. De bronzer is niet geheel mat maar ik zie ook geen shimmers op mijn gezicht zitten. Ik vind hem persoonlijk geschikt om mee te shapen, de kleur is gelukkig ook niet te oranje. Omdat de bronzer goed gepigmenteerd is zou ik aan raden om de bronzer lichtelijk opbouwen om een snookie effect te voorkomen.
IMG_5693.jpg

                                                          Op mijn gezicht

Op deze foto draag ik de Contourblush & bronzing poeder. Ik heb de bronzer aangebracht met mijn Real Techniques contour kwast op mijn jukbeenderen en bij mijn slaap. De blush heb ik aangebracht met mijn Mac 116 kwast.
IMG_5460.jpg

De ingrediënten voor de liefhebber

                                                          Voordelen:
♥ 
Het product is perfect om mee te nemen op reis. Er zitten twee producten in en een grote spiegel.

♥ 
De kleuren zijn goed op te bouwen.

♥  De bronzer en blush blijven goed zitten.

♥ 
het bronzer/blush duo is heel betaalbaar. €4,00 voor zo’n fijn product vind ik niet duur!

                                                         Nadelen:

♥ Je kunt ELF in Nederland alleen online bestellen.

                                                            Conclusie 

Ik vind het zelf heel handig dat je zowel een blush als een contour poeder in één compact hebt. Super handig om mee te reizen. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van deze duo. De pigmentatie is goed en je kunt de kleuren mooi opbouwen.

De prijs van de Elf Contourblush & bronzing poeder duo in St. Lucia bedraagt €4,- en hij is verkrijgbaar in de webshop van Eyes Lips Face.

33 gedachtes over “Elf Contourblush & bronzing poeder St. Lucia *

  1. Wat heb je je toch weer prachtig opgemaakt op de foto en je foto’s zijn ook weer prachtig. Haha! Hij lijkt me heel fijn, en als ik weer een bestelling plaats, dan zal ik deze ook zeker weten bestellen. Helaas zijn de verzendkosten zo achterlijk duur!

  2. Heel mooie foto’s! Ziet er een fijn duo uit 🙂 Ik zie wel niet alle foto’s? Er komt op sommige foto’s een Flickr fout te staan … “this image or video is currently unavailable” 😦 Gelukkig zie ik de swatches wel 😉

  3. […] Ik kwam erachter dat er een stukje was afgesneden aan het einde. Na de en kwam nog: ” bedankt voor het kijken” 🙂  Hieronder volgt een lijst met de gebruikte producten. Gezicht:  Lioele triple the Solution bb cream | Collection Lasting perfection concealer| Essence Stay Matte | Elf bronzer duo in St Lucia | […]

Geef een reactie

