Elf Dramatic lash kit review*

IMG_5445.jpg

De laatste tijd gebruik ik steeds meer nepwimpers. Ik vind dat het je ooglook net even wat mooier maakt. Als je eraan gewend bent om nepwimpers te dragen is het aanbrengen ook veel sneller dan mascara! Je hebt wimpers in alle soorten en maten. Je hebt ook hele natuurlijk oogende wimpers.
Vandaag laat ik de Dramatic Lash kit van Eyes Lips Face zien.
IMG_5446.jpg

ELF zegt over de wimpers: Geen gedoe meer! Maak plaats voor de ultieme wimpers! Lange, volle wimpers voor elke gelegenheid, elke dag opnieuw. Met de gel brengt u de wimpers gemakkelijk meerdere keren aan en blijven ze goed zitten. Geen man weerstaat die diepe blik.

IMG_5448.jpgDe wimpers zitten verpakt in een wit doosje met daarin een plastic houdertje voor de wimpers. Ook zit er wimperlijm bij. Dit is handig als je zelf geen wimperlijm hebt maar ik gebruik het liefste DUO wimperlijm (oa. verkrijbaar bij Mac en je kunt deze lijm ook op de Douglas site bestellen).
IMG_5452.jpg

De wimpers zijn van kunststof. Natuurlijk zijn wimpers van echt haar wat mooier maar dat kun je niet verwachten voor €1,00. Het bandje waar de wimpers aan zitten is heel buigbaar en dun waardoor de wimpers makkelijk aan te brengen zijn.

Gebruik:

Haal de wimpers voorzichtig uit de verpakking. Prik de bovenkant van de tube door en breng een kleine hoeveelheid lijm aan over de hele lengte van de wimpers. Laat de lijm gedeeltelijk, maar niet volledig drogen en plaats vervolgens de wimpers zo dicht mogelijk tegen de basislijn van uw eigen wimpers. Werk vanuit het midden naar buiten toe. Houd de wimpers enkele seconden vast tot de strook vastzit. Breng indien gewenst mascara aan.

IMG_5714.jpg

Op deze foto draag ik de nepwimpers. Ik vind dat de wimpers niet extreem dramatisch zijn. Ze zijn ook niet natuurlijk, maar er tussen in. Bij de look op de foto heb ik alleen mascara aangebracht op mijn onderste wimpers. Ik zou ook niet aanraden om mascara over de wimpers aan te brengen omdat ze dan minder lang mee gaan. Wat je wel zou kunnen doen is eerst mascara aanbrengen en vervolgens de wimpers opplakken. Daarnaast is het resultaat mooier als je eyeliner draagt voordat je de wimpers aanbrengt. Als de lijm droog is doe je er nog een laagje eyeliner overheen.

Ik vind dit in ieder geval een budget aanrader en als ik de volgende keer bestel bij ELF zal ik zeker een paar pakjes inslaan.

De prijs van de wimpers is €1,00 en je kunt ze bestellen in de webshop van Eyes Lips Face.

19 gedachtes over “Elf Dramatic lash kit review*

  1. Het ziet er op zich wel mooi uit, snap wat je bedoelt met er tussenin, maar voor de prijs is het natuurlijk helemaal prima! Ik ben voor dansvoorstellingen wel opzoek naar echt meer dramatisch, dus mijn zoektocht gaat nog even verder ^^

  2. Ik heb de natural wimpers van ELF en ik vind ze erg mooi, alleen vind ik de plastic band wat irriteren. Ik draag mijn nepwimpers vaak voor langer dan 12 uur en dan beginnen mijn ogen nogal snel te tranen. Met ‘duurdere’ wimpers heb ik dat minder 🙂 maar ze zijn wel heel mooi, net zoals deze Dramatic!

Geef een reactie

