Budget look met ELF *

IMG_5691.jpg
Ik kreeg mijn pakketje van Eyes Lips Face binnen en ik wilde eigenlijk direct aan de slag met mijn nieuwe producten! Ik heb weer een FOTD gemaakt.  Eyes Lips Face (ELF) is een betaalbaar make-up merk met kwalitatief goede producten. Ik ga alle producten reviewen dus stay tuned de komende dagen!

IMG_5609.jpg
Dit zijn de producten. Alle zwarte doosjes komen uit de Studio lijn ( De iets duurdere lijn van Elf) en de oogschaduw primer en de wimpers van de €1,- lijn.
IMG_5688.jpgIk heb mijn wenkbrauwen gedaan met het wenkbrauw kitje in de kleur dark(€4,-). Ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb ontdekt! Hier vertel ik later nog meer over.  Ik heb mijn gezicht geshaped met de  Contour blus & Bronzing poeder in de kleur St Lucia(€4,-) en ik heb Gotta Glow “blush“(€4,-) als highlighter gebruikt op mijn jukbeenderen.IMG_5702.jpg
Ik heb de Eyelid primer (€1,00) gebruikt als basis om te zorgen dat mijn oogschaduw op zijn plaats blijft zitten. Ik heb de roze blush van St. Lucia aangebracht over mijn hele ooglid. Dit is een prachtige shimmery warme kleur. Vervolgens heb ik een single oogschaduw in de kleur Raspberry Truffle (€2,80) in mijn arcadeboog aangebracht en  de kleur Amethyst onder mijn wimper rand. Ik heb een strakke winged eyeliner gezet en de Dramatic lashes (€1,00)gebruikt. Ik vind ze persoonlijk heel draagbaar en mooi.

IMG_5668.jpg
Je kunt ELF bestellen op http://www.eyeslipsface.nl

Elf rekent wel €7,- verzendkosten daarom is het misschien handig om samen te bestellen met je moeder of een vriendin. Als je meer dan €75,- uitgeeft zijn de verzendkosten gratis. Ik kreeg mijn pakketje binnen na 2 dagen vanuit België.

Liefs, Wies

44 gedachtes over “Budget look met ELF *

Geef een reactie

