Collection Lasting Perfection concealer

IMG_5383.jpg

In mijn favoriete producten van 2013 had ik hem al laten zien, de Collection Lasting perfection concealer. Deze concealer koop ik altijd als ik in Engeland ben. Laatst nam een vriendinnetje van mij een backup voor mij mee uit Londen. Thank you Nina ♥

Ik maakte al een paar jaar geleden kennis met deze concealer toen het merk nog Collection 2000 heette. Dat is nu dus Collection geworden. Heel veel youtubers hadden het over deze concealer dus natuurlijk was ik ook erg benieuwd. Ik heb een lange periode hele erge acne gehad dus ik had wel een concealer nodig met een goede dekking en een goede houdbaarheid.

Wat zegt Collection over de concealer?

– Conceals flaws, imperfectionsand blemishes for up to 16 hours.

– Water resistent and transfer proof available in Light, Fair, Medium and Dark.

IMG_5363.jpg

                                                          De verpakking

De concealer is makkelijk in gebruik. De concealer heeft een soort lipgloss applicator en dat is niet heel hygiënisch. Als je wilt voorkomen dat er allerlei bacteriën in je concealer gaan zitten zou ik aanraden om deze concealer eerst op je vinger / hand te doen voordat je hem aanbrengt. Wat ik ook jammer vindt is dat de letters op de verpakking er ontzettend snel afgaan. Maargoed dat is natuurlijk geen big issue.

IMG_5381.jpg

                              De kleur en de textuur en houdbaarheid

Dat is dan weer waar deze concealer alles goed maakt en de meeste punten scoort. Kleur 01 Fair is voor mij de perfecte match in de winter en kleur 02 in de zomer. De textuur is wat dikker dan andere concealers maar je kunt hem alsnog mooi uitblenden. De concealer blijft de hele dag perfect op zijn plaats zonder in de lijntjes te trekken.
IMG_5365.jpg
                                                       Swatches
op mijn hand
IMG_5335.jpgOp links 02 light en op rechts 01 fair

                                                       Op mijn gezicht:
IMG_5319.jpg
Op deze foto draag ik een CC cream van Dr. Jart. Ik heb opzich geen extreme wallen maar ik vind het fijn om concealer te gebruiken om er net iets frisser uit te zien.

IMG_5324.jpgOp deze foto kun je zien op welke plaatsen ik de concealer aanbreng. Ik heb last van wallen en wat acne littekens op mijn kin.
IMG_5328.jpg
Op deze foto kun je de dekking heel goed is. Mijn wallen zijn niet meer zichtbaar en de plekjes op mijn kin ook niet. Ik blend deze concealer trouwens uit met mijn vingers omdat de warmte van mijn vingers er voor zorgt dat alles mooi overloopt.
IMG_5336.jpg
De ultieme test. Trekt hij in mijn lijntjes? Nee gelukkig niet! En hij blijft ook de hele dag op zijn plaats. Ik heb trouwens niet echt een mooie oogschaduw look op omdat ik een beetje haast had.
                                                        Conclusie:

Wat mij betreft is dit een budget topper en ik blijf hem ook zeker opnieuw kopen. Ik gebruik deze concealer dagelijk onder mijn ogen. Ook is het handig om hem mee te nemen voor school voor een quick touch up. Als ik zou moeten kiezen tussen deze concealer en de Mac pro long wear moet ik zeggen dat ik ze beide met even veel liefde gebruik. Het fijne is natuurlijk wel dat deze concealer lekker budget is.

                                                       Voordelen:
♥ De concealer is heel dekkend

♥  De concealer is heel budget €5,50

♥  De concealer trekt niet in de lijntjes onder je oog

♥ De concealer accentueert geen velletjes

♥ De concealer blijft heel lang zitten

                                                       Nadelen:

♥ De verpakking is niet heel hygiënisch

♥ De letters gaan van de verpakking af

♥ De concealer is alleen verkrijgbaar in Engeland of online

 

De concealer kost omgerekend €5,50 en is in Engeland te koop bij winkels als Boots en Superdrug. Je kunt deze concealer ook op Ebay bestellen.

32 gedachtes over “Collection Lasting Perfection concealer

  1. Klinkt goed! Ik ga in het voorjaar naar London, dus deze neem ik dan ook mee als ik hem kan vinden haha. Ik vind je oogschaduwlook trouwens echt prachtig, helemaal niet mislukt ofzo!

  2. […] Toen ik me vanochtend verveelde bedacht ik me dat ik al heel lang geen felle look gemaakt heb. Ik begon weer is met wat make-up te spelen en kwam uiteindelijk uit bij deze look. Hij is behoorlijk heavy en wel leuk voor een feestje of een avondje uit. Ik zelf zou dit gewoon naar school durven te dragen maar ik begrijp volledig dat dit too much kan zijn voor veel andere meisjes. Ik ga vanavond gezellig met mijn vriendje en mijn vader naar de bioscoop. Ik heb voor mijn basis de Lioelie Tripple the solution bb cream gebruikt. Ik heb onder mijn ogen een beetje Collection lasting perfection  concealer aangebracht. […]

Geef een reactie

