Some random photo’s

IMG_4647.jpg

Ik heb een poosje een andere camera. Ik merk steeds meer hoe leuk ik fotograferen vindt.  Het leek me wel leuk om wat nonbeauty related foto’s te laten zien die met mijn nieuwe camera gemaakt zijn. Op de foto hierboven is Tijgertje weer is aan het spelen. Eigenlijk doet hij bijna de hele dag niets anders. Wij hebben Tijger nu een jaartje in huis.

IMG_0459.jpgDeze foto vind ik super goed gelukt. De sfeer komt perfect over, warm en gezellig. Zoals het ook was op dat moment.

IMG_4955.jpgWij hadden dit jaar geen kerstboom maar een kerst ster die in de kamer hing. Onze katten slopen altijd alle kerstballen en springen in de kerstboom. Daarom hadden we dit jaar maar besloten om geen kerstboom te nemen.
IMG_4074-2.jpgBram aka Dikkie Dik (Bram is afgevallen maar voorheen was Bram meer dan drie kilo zwaarder dan nu, vandaar Dikkie Dik). Bram is een echte kroelkat.

IMG_0478.jpgEen lamp in de eetkamer bij mijn vriend.
IMG_4971.jpgDit is mijn andere kat, Muis.

IMG_0612.jpg

Nog zo’n gezellige sfeer foto.
IMG_0038.jpgIk moet vandaag mijn nul versie inleveren van mijn profielwerkstuk. Ik maak mijn profielwerkstuk samen met twee vriendinnen en we onderzoeken wat het onderbewuste voor rol speelt in Dali zijn werk. Er komt weer een wat drukkere periode aan. We moeten in maart ons profielwerkstuk inleveren en daartussen zit nog een toetsweek. Daarnaast moet ik nog heel veel boeken lezen voor mijn lijst.  Normaal ben ik gek op lezen maar ik merk dat ik er meer moeite mee heb als het MOET. Ook moet ik aan het einde van de week mijn teken project inleveren. Ik ben al een heel end maar nog niet klaar!Ik heb dit weekend nog even mijn laatste rust weekendje en dan ga ik daarna hard aan de bak. Dit weekend is de planning om aan mijn teken project te werken ( ik vind tekenen rustgevend), wat vooruit te bloggen zodat ik niet in tijdsnood kom en het nieuwe seizoen van Misfits kijken. Wat ga jij doen dit weekend?

Liefs, Wies

31 gedachtes over “Some random photo’s

  1. Leuk om eens wat sfeerfoto’s te zien. Je katjes zijn echt zoooooo mooi en schattig! Ik smelt gewoon helemaal weg! Aan katjes kan ik echt niet weerstaan 🙂
    Dit weekend wordt druk, maar wel leuk, zoals altijd. Uiteten, shoppen, werken en verbouwen 🙂

    X Sara

  2. Ik vind dat schilderij met die gesmolten klokken van Dali altijd zo leuk:) Ken je die? Ik las op m’n blog dat je een nieuwe camera had ja, heel tof! Haha en gave naam voor een kat: Muis. Geniaal;) Liefs

Geef een reactie

