Catrice Ultimate colour#270 Matt-erial girl

IMG_5049.jpg

Voor de afwisseling wilde ik een keer iets schrijven over een budget lipstick waar ik enthousiast over ben. Deze prachtige lipstick komt uit de Catrice Ultimate colour lijn en kost €3,99.

IMG_5052.jpg
Ik vind de verpakking erg mooi. Zeker voor de prijs.  Ik had deze lipstick al een poosje in mijn stash liggen en ik was hem eigenlijk alweer een beetje vergeten. Toen ik hem laatst tegen kwam besloot ik hem op te doen. Ik was heel erg onder de indruk. Het is een prachtige kleur en de textuur van de lipstick is heel romig.

IMG_5032.jpg

Ook vind ik het super dat er Catrice op de lipstick gedrukt staat. Dit zie je meestal bij duurdere merken zoals bijvoorbeeld Chanel.

IMG_5033.jpg

Het is een hele mooie felle roze kleur. De lipstick heeft een goede pigmentatie. Wat ik ook fijn vind aan de lipstick is dat hij niet in de lijntjes trekt en dat mijn lippen er niet droog van worden.

IMG_5090.jpg

Het enige nadeel wat ik kan bedenken is de houdbaarheid. Deze lipstick is niet long wearing. Ik heb er niet zo’n moeite om mijn lipstick bij te werken dus opzich geen probleem.

Voordelen:
♥ De lipstick heeft een goede pigmentatie.

♥  De lipstick wordt verkocht voor €3,99. Dit vind ik niet erg duur

♥  De lipstick trekt niet in de lijntjes

♥ De lipstick is niet uitdrogend.

Nadelen:

♥ De lipstick is niet heel long lasting

Catrice wordt verkocht bij verschillende Kruidvat filialen.

Liefs, Wies

51 gedachtes over “Catrice Ultimate colour#270 Matt-erial girl

  1. Staat je goed!
    En inderdaad, dat de lipstick niet long lasting is zou voor mij ook geen groot probleem zijn. De lipstick in je tas en je kan het gedurende de dag gewoon bijwerken 🙂

  2. Staat je goed!
    En inderdaad, lijkt mij ook geen groot probleem dat het geen long lasting lipstick is. De lipstick in je tas en gedurende de dag kan je het eenvoudig bijwerken 🙂

  3. Wauw die is echt prachtig! Snel maar weer eens langs de kruidvat 🙂 Hed zelf nog nooit een Catrice lipstick uit de ultimate shine lijn geprobeerd omdat ik dacht dat ze veel te shiny zouden zijn.
    xo

  4. Perfect! Ik hou van lipstick en ik was nog op zoek naar zo’n kleur. Ik was in de vakantie in Duitsland waar ik precies deze lipstick in mijn handen had. Super handig dat ik deze review nu tegen kom zeg! Want meer bevestiging dat die dus goed is. Omdat ik het toch altijd moeilijk vind met kleuren koop ik liever niet al te dure lippenstift.

  5. Ik heb er zelf ook 1 van maar dan een lichtere kleur en ben er ook erg tevreden mee. De naam vind ik alleen de naam misleidend hij is inderdaad helemaal niet “long lasting” Leuk artikel!

Geef een reactie

