FOTD 2014

IMG_4498.jpg
Vandaag weer een FOTD look voor jullie. Ik ging weg voor een avondje Wie is de Mol kijken bij mijn vriend. Ik had het nog nooit gezien maar ik hoor er iedereen over dus ik was erg benieuwd.
IMG_4499.jpg
Ik draag Nars Sheer glow foundation, Mac studio finish concealer, Benefit agent zero shine poeder, mac sculpting powder in Sculpt, Mac Melba blush en Mac Mehr lipstick. Mijn wenkbrauwen heb ik bijgetekend met wenkbrauwpoeder van Anastasia in Brunette.
IMG_4506.jpg
IMG_4511.jpg

Ogen:   Voor de ooglook heb ik  de tweede kleur van het Anastasia Illimin8 palette over mijn hele ooglid aangebracht en de vierde kleur in mijn crease. Verder heb ik een gouden Inglot oogschaduw onder het oog gebruikt en een warme cranberry kleur in mijn crease. Ik heb Essence liquid ink eyeliner in waterproof gebruikt en Maybeline colossal mascara. Op mijn waterlijn heb ik een huidskleurig potlood aangebracht van Mac.

Liefs Wies

44 gedachtes over “FOTD 2014

Geef een reactie

