Liebster award

liebster-award

Mijn allereerste post van 2014. Mijn Get to know me tag artikel viel nogal in de smaak en ik ben de afgelopen tijd maarliefst 9 keer getagged voor de liebster award dus ik dacht ik vul hem maar even in. Inmiddels zit ik over de 200 volgers heen dus ik mag hem hierna niet meer doen. Ik ga verder niemand taggen. Ik heb er één lange vragenlijst van gemaakt die ik verdeeld heb ik verschillende categorieën.

Ik ben getagged door:
http://feelfashionable.blogspot.be/, http://bonbeauty.org, http://cityymermaid.blogspot.nl, http://aspasiablog.wordpress.com
, http://www.typischtam.nl, http://bnfblog.blogspot.nl, http://gracefulglow.com, http://fingerart.blogspot.nl, http://www.loosely.nl

large
Vragen over bloggen

Wanneer en waarom ben je begonnen met je blog?
Ik volg zelf al beautyblogs en kijk youtube filmpjes sinds ik een jaar of 12 ben. Ik had hele erge huidproblemen en zo ben ik het beauty blog wereld ingerold. Ik wilde steeds meer en meer leren. Ik ben begonnen met mijn blog op 15 Oktober 2013.
Waar blog je het liefst over?
Ik vind tutorials het allerleukste om te maken.
Waar haal je je inspiratie vandaan?
Ik ga niet op zoek naar inspiratie, ik schrijf een artikel als er een onderwerp in me op komt waar ik over wil schrijven.
Hoe hou je het vol, ook als je het druk hebt, toch berichten online te zetten?
Ik probeer zo veel mogelijk vooruit te werken, al lukt dat niet altijd. Ik probeer iedere dag te posten maar het komt ook voor dat ik een dagje over sla.
Welke blogger wil je graag nog is in het echt zien?
Robin van http://www.kissokill.net    Maar dat gaat binnekort wel gebeuren hoor!

Heb je al een samenwerking gehad?
Ik heb al wat samenwerkingen gehad. Oa met Have a Rosa bag en Benefit, la Bamba.
Wat vind je het leukste aan bloggen?
Ik kreeg heel vaak de vraag hoe ik mijn make-up doe en ik vind het gewoon onwijs leuk om mijn kennis en technieken kan delen aan anderen.
Wil je later je geld verdienen met bloggen, of hou je het als hobby?
Ik zie wel hoe het ontwikkeld. Tuurlijk zou het niet verkeerd zijn om er iets mee te gaan verdienen.
Wat is het leukste moment dat jullie is overkomen met betrekking tot bloggen? Dat zijn er eigenlijk wel heel veel, ik word vooral heel blij van alle lieve reacties.

Heb je veel vrije tijd om in je blog te steken? De ene keer wat meer dan de andere keer. Momenteel heb ik het heel erg druk met school, er komt weer een toetsweek aan en ik moet bijna mijn pws inleveren. Dat levert wel wat stress op hier en daar.
Welke social media gebruik je voor je blog?
Ik gebruik facebook, instagram, twitter en ask.fm
Wat was de allerleukste reactie op je blog?
Toen mijn blog een maandje bestond kreeg ik onder een spam je blog artikel een reactie van Marlies, ik vond dit zo’n lieve reactie:
Wauw wat groei jij ongelofelijk hard! Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat jou blog mij ook gelijk opviel, sowieso ben je al een hele mooie meid (dat mag ook gezegd worden haha) dus ik klikte op je plaatje en dan is je blog ook nog eens super leuk om te lezen waardoor ik je gelijk ben gaan volgen via bloglovin! En normaal gesproken heb ik zelfs bij mijn favo blogs dat ik bij artikelen op mark as read druk maar bij jou heb ik tot nu toe alles gelezen. Je schrijft echt over hele mooie producten ook 🙂
Wat gaf voor de de doorslag voor jou om te gaan bloggen?

Ik wilde het eigenlijk al zo lang, maar ik durfde het niet. Ik ben wel heel blij dat ik alsnog de knoop heb doorgehakt.

Wat maakt een blog volgens jou leuk/interessant/de moeite waard? Zelf vind ik het belangrijk om ook een demonstratie te zien van een bepaald product. Veel bloggers posten een foto van het product en schrijven er iets over maar ik ben altijd zo benieuwd hoe het er daadwerkelijk uitziet op je gezicht etc.
eyes
Persoonlijke vragen
Wat doe je het liefst in je vrije tijd?  Tijd doorbrengen met mijn vriendje/vrienden en bloggen en serie kijken.

Hoe zou je jezelf omschrijven? Zoals ik in de Get to know me tag al zei: Spontaan, motorisch gestoord en make-up addict.
Wat zijn je favoriete kleuren? Kwa make-up paars en bruintinten.
Wat doe je in het dagelijkse leven?  Mijn dag bestaat meestal uit naar school gaan, bloggen, slapen en eten.
Wat hoop je over 5 jaar bereikt te hebben in je leven? Ik hoop dat ik over vijf jaar een eigen huisje heb met een kitten en een Husky 🙂 Ook hoop ik dat ik dan ben afgestudeerd (al weet ik nu nog niet wat ik wil gaan doen) en een baan gevonden heb.

Wat is jouw beste eigenschap? Ik ben heel sociaal en spontaan. Ik denk dat de meeste mensen dat zullen zien als een goede eigenschap?
Wat is jouw slechtste eigenschap? Ik kan vrij ongeduldig zijn.
Heb je kinderen? Nee, ik heb geen kinderen. Ik ben nog maar 17 dus voorlopig gaat dat er nog niet van komen.
Wat is je beroep? Momenteel heb ik geen werk. Maar dat vind ik eigenlijk wel prettig omdat ik het nu druk heb met school en mijn blog. Ik heb wel iets van anderhalf jaar gewerkt bij een vlees traiteur, ook heb ik gewerkt bij Bakker Bart en ik heb een poosje bij Douglas gewerkt.
Wat zou je liever zijn: doof of blind? Als ik de keuze echt zou moeten maken doof. Geen van beide lijkt me fijn natuurlijk.
Wat is het beste boek dat je ooit gelezen hebt? De vliegeraar is het mooiste boek dat ik ooit heb gelezen.
Wat is je favoriete tijdschrift? Ik lees niet vaak tijdschriften, misschien bij de tandarts of de dokter. Ik lees wel veel blogs natuurlijk 🙂
Ben je een ochtend of avond persoon? Ik ben een avond persoon. Ik kan het beste leren in de avond. En ik heb soms last van een ochtend humeur.
Wat haat je? Haat is gelijk zo’n groot woord.. mensen die pesten dan maar?
Welke feestdagen vind je het leukste en waarom? Sinterklaas en oud en nieuw. Sinterklaas vind ik gewoon zo’n gezellige boel met alle pakjes
Waar ben je niet goed in waarvan je liever had dat je er wel goed in was? Ik kan niet dansen en zingen, ja ritme gevoel ontbreekt me. Dat vind ik wel jammer.
Geef je liever cadeaus of ontvang je ze liever? Ik vind beide leuk 🙂 Iemands reactie zien als je een cadeau geeft is natuurlijk heel leuk. Maar eerlijk is eerlijk, wie vind het nou niet leuk om cadeaus te krijgen?
De wereld gaat ten onder en alleen jij en drie anderen die je mag kiezen overleven. Welke drie mensen zou jij kiezen? Mijn vriend, en verder vind ik het nogal extreem gemeen om te kiezen dus ik pas.
Wat is je leukste ervaring van 2013? Ik ben naar Londen en Barcalona geweest. In Londen was ik met één van mijn beste vriendinnen samen in een gast gezin. Ook ben ik alleen met vrienden naar Barcelona gegaan.
Welk liedje zing je het liefst als je in je eentje bent? Geen, want ik kan niet zingen en mijn ouders zouden het waarderen als het glas hier heel blijft.
Als je elk soort dier zou mogen als huisdier, welke zou je dan nemen? (En nee, ze eten je niet op, ook al is het een leeuw. Ze zijn handtam.) Een husky of een kitten, misschien wel beide. Misschien niet zo denderend maar ja, een leeuw kan moeilijk naast je op de bank gaan liggen.

Wat is jouw grootste, dagelijkse irritatie? Dit gaat ongelofelijk lui klinken, dat is het ook. Maar als ik de schuur open doe dat ik alle sloten nog van mijn scooter af moet halen hwahaha.
Als je op date zou mogen met wie je ook wilt, met wie zou jij die date doorbrengen? Met mijn lieve vriendje, omdat ik met niemand anders zou willen daten.
Welke vak vond (of vind) je het vreselijkst op de middelbare school? En welke het leukste? Ik vind wiskunde en economie het vreselijkste (Economie zit gelukkig  nu niet in mijn pakket) en tekenen het allerleukste. Als ik inspiratie heb kan je me ook buiten mijn schooltijden om vinden in het tekenlokaal bij  mij op school.
Als je Nederland een ander klimaat zou kunnen geven, zou je dat dan doen? En zo ja, wat voor klimaat? Uhm niet te warm niet te koud? Ik krijg het vaak te warm in landen zoals Spanje.
Als je een dagje kon ruilen met je vriend (of ander willekeurig persoon van het andere geslacht) wat zou je dan doen? Macho zijn.
largeee
Reizen

Welk land wil je ooit nog eens bezoeken? Ik zou Amerika graag willen bezoeken. Of Noorwegen/Sweden.

Wat is je favoriete plaats in de wereld?
Londen of Parijs. Ik ben echt gek van deze steden. 

Beauty/ fashion
Zonder welk beauty product kun je niet leven? Wenkbrauwpoeder. Ik vind wenkbrauwen heel belangenrijk.
Wat is je favoriete merk kwa fashion en beauty? kwa fashion heb ik niet een favoriet merk. Mijn kleding komt overal en nergens vandaan. Mijn favoriete make-up merken zijn: Mac, Benefit, Urban Decay, Nars, Bobbi Brown en nog veeeel meer.
Wat is jouw definitie van fashion’ ? Fashion is voor mij persoonlijk kleding waar je je jezelf in voelt.
Welke tijdschriften vind je leuk om te lezen? Ik lees eigenlijk geen tijdschriften. Ik lees vooral blogs.
Zou je een carrière willen in de fashion industry? Als visagiste wel.
Wat staat hoog aan jouw wishlist, maar kun je nu nog niet betalen? Dr Martens, Niet dat ze zo extreem duur zijn, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om ervoor te sparen omdat er ook zoveel leuke andere dingen zijn.
Wat is je favoriete kleding winkel? Ik haal mijn kleding overal en nergens vandaan. River Island vind ik wel heel leuk.
Wat vind jij een hele goede budgettopper qua beauty? Essence Liquid ink eyeliner in waterproof.
Nagellak of lippenstift? Lippenstift defenately ❤
Wat zijn je favoriete webshops? De online shop van Douglas vind ik heel fijn omdat ze zo snel bezorgen. Ook kun je er Mac, Benefit en Bobbi Brown bestellen. Daarnaast vind ik The make-up spot ook een fijne webshop. Daar kun je bijvoorbeeld Sleek en Sigma bestellen. Op Beautybay bestel ik mijn Urban Decay/Too faced producten.

breakingbad

Magazines/series/eten/wonen

Hoe vaak ben je al verhuisd? Ik ben nog nooit verhuisd. Ik woon al mijn hele leven lang in een dorpje in Noord Holland.
Als je gratis een workshop of cursus mocht volgen waar zou je dan voor kiezen?
Een visagie cursus. Hands down.
Koffie of thee? Thee. Momenteel is bosvruchten mijn favoriet (:
Favoriete pizza topping? Salami of zalm. En heeeeel veel kaas.
Wat is je favoriete drinken (alcoholisch en niet-alcoholisch)? Alcoholisch: martini of Amaretto, niet alcoholisch casis/thee..
Wat is je favoriete eten? Ik hou heel erg van Italiaans eten, ala pasta en pizza. Maar je kunt me ook heel blij maken met andijvie stampot met spekjes.
Houd je meer van zoetige of hartige snacks? Ik houd meer van hartige snacks. Ik ben ook een echt koekjes mens. ^^
Wat is je leukste woonaccessoire in je kamer? Mijn lampjes naast mijn spiegel. Ik vind dat dit echt mijn make-uptafel afmaakt.
Welk gerecht wil je ooit nog maken maar is er nog niet van gekomen?
Ik wil graag nog een keer tiramisu maken. Tiramisu is mijn favoriete toetje.
Welke series kijk je het liefst? Momenteel kijk ik samen met mijn vriend Breaking Bad en we zijn bij seizoen 4. Ik vind Breaking bad heel erg leuk. Verder volg ik ontelbaar veel series. Momenteel The Carrie Diaries, Reign en American Horror story. Maar ik volg er nog veel meer.

Liefs Wies,

Ps Alle plaatjes in dit artikel komen van Weheartit/google.

 

18 gedachtes over “Liebster award

Geef een reactie

