5 meest bekeken artikelen van 2013

Het leek me leuk om nog een overzichtje te laten zien van mijn meest bekeken artikelen van 2013. Dat is eigenlijk niet helemaal eerlijk omdat mijn blog nog maar 3 maanden bestaat en nog niet 12 maanden, maar voorruit.

Op nummer 1

Mijn wenkbrauw fototutorial is het meest bekeken artikel op mijn site. In het zoekbalkje is de term “wenkbrauwen” het meeste gebruikt.  photo IMG_8088_zps88e268c9.jpg

Ik zit er over na te denken om de foto’s te updaten omdat de foto’s met een andere camera gemaakt zijn met minder goede kwaliteit. Wat vind jij?

Op nummer 2

 photo tumblr_mwzpjlM9n91qla0z9o1_1280_zps5341b79f.jpg

Mijn about pagina, iedereen wilt natuurlijk weten wie ik ben 🙂  Hier kun je ook al mijn social media links vinden.

Op nummer 3
 photo IMG_7237_zpsbfbe8ff0.jpg

EOTD: Purple madness MAC & Sleek eyeshadows één van mijn eerste ooglooks.

Op nummer 4

 photo IMG_6977_zps5e75daad.jpg

Mijn room sneakpeak. Hier kun je een beetje een sfeer impressie krijgen van mijn kamer.

Op nummer 5
IMG_3720.jpg
IMG_3759.jpg
De Christmas collaboration met Robin van www.kissokill.net♥ (tutorial)


Alleen het artikel van nummer 5 is met mijn nieuwe camera gemaakt. Dat kun je ook wel zien geloof ik.

Dat waren dan mijn 5 meest bekeken artikelen.
Liefs,
Wies

20 gedachtes over “5 meest bekeken artikelen van 2013

  1. Grappig, wij zijn ongeveer gelijk begonnen met bloggen en zijn zo verschillend! Ik hou echt van jou prachtige ooglooks en het is natuurlijk niet gek dat wenkbrauw jouw meest gezochte zoekwoord is. Je laatste look is echt prachtig!

Geef een reactie

