Mijn favoriete producten van het jaar 2013

IMG_4296.jpg

2013 is het jaar dat ik met mijn blog begon. Maar ik hou al veel en veel langer van make-up en ik heb de afgelopen jaren best wel een goede verzameling aan make-up opgebouwd. Ik ga vandaag mijn favoriete producten van het jaar 2013 laten zien. Het zijn niet persé producten die in 2013 uitgekomen zijn. Over sommige van deze producten heb ik al een review geschreven, die kun je dan lezen door op de naam te klikken.

IMG_4323.jpg

Primers, Poeders & Settings pray

♥Benefit The Porefessional primer is een onderdeel van mijn routine als ik een lange dag hebt. Deze primer zorgt ervoor dat al mijn poriën verdwijnen en maakt mijn huid onwijs glad.

♥Urban Decay primer potion gebruik ik dagelijks onder mijn oogschaduw en op mijn wenkbrauwen. Dit spul zorgt er echt voor dat alles blijft zitten en je oogschaduw niet creased. Love it.

♥Essence all about matt! Ik ben dit jaar vooral van de transpirante poeders. Ik vind deze net zo goed als de transpirante poeder van Mac. Je kunt hier een vergelijking artikel lezen. Dat was trouwens één van mijn eerste artikelen, dus de foto kwaliteit is crap.

Benefit The porefessional zero shine agent Ik heb hem nog niet zo lang en hij komt pas in 2014 uit maar ik ben zo onder de indruk van deze poeder dat ik hem echt even wilde noemen. Mijn poriën zijn verdwenen door de porefessional lijn van Benefit.

IMG_4335.jpg

Foundations & Concealers

Revlon color stay foundation voor de normale tot droge huid is mijn holygrail budget foundation van 2013. De dekking is perfect en hij blijft de hele dag goed zitten.

♥ Collection lasting perfection concealer  Ik heb nog niets geschreven over dit product maar dit is één van mijn favoriete concealers. Hij is onwijs budget (ik geloof rond de £3,-) maar alleen in Engeland te koop. Gelukkig nam een vriendinnetje een backup voor me mee dus ik kan hem snel weer gaan gebruiken.

♥Nars sheer glow foundation De finish van deze foundation is zo mooi. Hij zorgt er echt voor dat je huid straalt. Ik draag deze foundation ook veel alleen ik vind het ook weer zonde omdat hij onwijs duur is. Ik heb hem in Barcelona voor €47,- gekocht.

♥ Mac Pro Long wear concealer herontdekte ik ook weer dit jaar. Ik heb hem 2 jaar geleden ook gebruikt en toen vond ik hem fijn. Ik besloot hem opnieuw te kopen en ik ben weer hooked. Ik gebruik hem vooral om mijn wenkbrauwen scherper te maken.

IMG_4341.jpg

Blushes

♥ Mac blushes zijn mijn holygrail blushes. Ze gaan ook super lang mee (lees makkelijk 2 jaar) dus ik vind het ook niet erg om er wat meer voor neer te leggen. Op de foto zie je Mocha, Melba en Fleurpower.

Nars blush in Seduction was mijn eerste Nars blush. Vooral nu in dit seizoen gebruik ik dit wijn rode kleurtje veel. Ik ben fan van Nars blushes en er staan er nog meer op mijn wishlisht.

IMG_4364.jpg

Bronzers & Highlighters

Benefit Hoola heb ik dit jaar ontzettend veel gebruikt. Het is een matte bronzer die niet oranje oogt.

♥ Mac Sculpting powder in Sculpt is een pro product en kun je in een palette doen, daarom zit er geen doosje bij. Deze sculpting poeder oogt heel natuurlijk op mijn huid. Ik gebruik zowel Hoola als Sculpt ligt er een beetje aan waar ik zin in heb.

Benefit Highbeam is een ontzettend mooie glanzende lichtroze highlighter. Het effect is super mooi.

IMG_4391.jpg

Oogschaduw

♥ Inglot oogschaduws hebben mijn hartje veroverd. Ik ben nogsteeds fan van mijn Mac palette, maar die heb ik al heel erg lang. Totaal heb ik nu 22 kleuren van Inglot en ik vind ze stuk voor stuk goed. Ik gebruik het bovenste palette dagelijks.
Je kunt swatches van het natuurlijke palette hier bekijken en de swatches van het kleurrijke palette hier bekijken.

IMG_4394.jpg

Pigmenten

♥ Mac pigmenten  ik ben dit jaar meer gaan experimenteren met oogschaduw pigmenten. Die van Mac vind ik het fijnste. Je ziet op de foto onderandere de pigmenten van de Mac holiday collectie. Je kunt hier een review over dat setje lezen.

IMG_4405.jpg

Lipsticks  van Mac laten mijn hartje sneller kloppen. Ze blijven goed zitten, zijn mooi gepigmenteerd en ik vind de geur van de lipsticks ook lekker – al weet ik dat een vriendin van me de vanille geur juist haat-.

♥Please me ♥ Rebel ♥ Mehr ♥ Impassioned♥ Ravashing ♥ Japanese Maple ♥ Taupe

IMG_4421.jpg

Oog & Wenkbrauw producten

♥ Anastasia wenkbrauw poeder is mijn holygrail wenkbrauw poeder. Ik wil nooit meer iets anders. Dit is nog de oude verpakking trouwens.

♥ Diorshow Blackout mascara  Was mijn favoriete mascara van 2013. Helaas is hij nu op en nodig aan vervanging toe.

Essence liquid ink waterproof eyeliner is een budget topper. Damn ik kan niet meer zonder deze eyeliner.

Catrice made  to stay inside eye highlighter zorgt ervoor dat ik er wakker uit zie op de dagen dat ik dat eigenlijk niet ben. Ik vind het potloodje fijn werken en hij is ook nog is budget.

♥ Duo wimperlijm is mijn favoriete lijm voor wimpers en glitters. Alles blijft perfect zitten!

IMG_4371.jpg
Mijn favoriete geur van 2013 is Coco Mademoiselle van Chanel. Ik draag dit geurtje ontzettend vaak.

Ik ben ook benieuwd wat jouw favorieten zijn van 2013
Liefs, Wies

34 gedachtes over “Mijn favoriete producten van het jaar 2013

  1. Mooie favorieten! Je blushes vind ik stuk voor stuk prachtig. Highbeam van Benefit wil ik ook al lang proberen. Na deze post te zien wil ik zoveel producten kopen, haha 😀

  2. Wat een fijne producten gebruik je! Ik wou dat ik zoveel moois in mijn stash had 😉 Heb zelf toevallig nu net deze week een oogschaduw pigment ontvangen en ben zo benieuwd hoe dit me bevalt! De kleur is in ieder geval top maar hoe krijg ik het goed op zonder te knoeien? Heb jij tips voor mij?

    Fijne jaarwisseling alvast en keep on blogging! Ik lees altijd vol plezier jouw blog 🙂

    Liefs.
    Kim

  3. Leuk om je favorieten van het afgelopen jaar te zien, morgen komt de mijne online :). Ik ben ook helemaal gek op MAC lipsticks, maar ik heb er sinds kort eentje van Bobbi Brown waar ik mijn hart aan verloren heb 🙂

Geef een reactie

