Ooglook derde kerst dag ♥

IMG_4280.jpg
Ik wilde vandaag de look laten zien die ik vandaag op de derde kerstdag droeg. Derde kerstdag bestaat natuurlijk niet maar mijn opa is jarig vandaag dus we vieren ook de derde kerstdag thuis.
We hebben onwijs lekker gegeten en het was heel gezellig.
IMG_4278.jpg

Gebruikte producten op mijn ogen:
Urban Decay primer potionom te zorgen dat alles goed blijft zitten.

Mac pigment in  Push to the edge in mijn crease.

Mac pigment in  Kitchmas gebruikt over het hele ooglid.

Mac glitter in Pink gebruikt over het hele ooglid over Kitchmas

– Inglot #441 gebruikt als blend kleur en onder het oog.

Essence Liquid ink waterproof eyeliner

Primark Sultry lashes

Duo lash glue gebruikt voor de wimpers en de glitter.

Dior show black out mascara
IMG_4266.jpg
IMG_4259.jpg

Tijgertje lag er vanmiddag zo schattig bij, hij lag op mijn bed te slapen naast mijn vriend (: Ik  moest er even een foto van maken.

Ik hoop dat jullie ook een fijne kerst gehad hebben!

Liefs Wies,

35 gedachtes over “Ooglook derde kerst dag ♥

Geef een reactie

