1001 extensions*

IMG_4213.jpg

Ik mocht van 1001 extensions extensions uitproberen. Ik heb van mezelf al vrij lang haar maar voor de dikte leek het me wel mooi en ik heb ze ietsjes langer besteld dan mijn eigen haar. Ik koos voor extensions van 56 cm in de kleur kastanje bruin.

1001 extensions zegt over de extensions Bij 1001extensions wordt slechts een kwart van de prijs gerekend in vergelijking met een kapsalon. Alle extensies die wij aanbieden zijn van Remy haar, een erkend merk van kwaliteit dat professionele en natuurlijke producten garandeert.

100% Haar van natuurlijke Indiase origine
Geen chemische behandeling
Eenvoudig te krullen, glad te strijken en te kleuren
Voor een snelle metamorfose zijn extensies met clips ideaal. De bevestiging is zo eenvoudig dat u uw uiterlijk voor één dag of avond kan veranderen. De techniek is simpel: de clips worden gewoon aan de haren vastgemaakt zonder tang.

Je kon kiezen uit 12 verschillende kleuren en ik heb maar gegokt. Ik ging er eigenlijk van uit dat ik ze zou moeten verven maar… ze bleken echt perfect te matchen.

in één set zit : 1 band van 20 cm breedte en 56 cm lengte
2 banden van 15 cm breedte en 56 cm lengte
2 banden van 10 cm breedte en 56 cm lengte
2 banden van 5 cm breedte en 56 cm lengte

Er zitten ook 3 extra clipjes bij voor als er clipjes breken.

Ik heb zelf dus twee sets gebruikt omdat ik het mooi vind als mijn haar wat dikker is.

Before:
IMG_4200.jpg

after:
IMG_4204.jpg

Mijn enige nadeel: de levering

1001 extensions zegt over de levering: “Al onze paketten worden binnen 24 uur verzonden vanuit ons magazijn, de levering vanaf die datum is 2 tot 3 dagen by DHL. Onze producten worden verzonden in bubbelplastic enveloppen of beschermde dozen voor een optimale bescherming tijdens het transport.”  Mijn extensions kwamen ongeveer na 2 weken aan en daarnaast waren ze verpakt in een DHL envelop. Ze waren dus herpakt door DHL. Dat is niet de schuld van 1001 extensions. Ik ben wel blij dat er geen clipjes gebroken zijn.

Conclusie

Ondanks de vertraagde levering ben ik wel blij met mijn extensions. Ik vind het resultaat mooi. Mijn haar is zoveel voller! Daarnaast ziet het er ook natuurlijk uit. Wel zijn de extensions wat dun waardoor ik echt 2 sets nodig heb. Een set bevat 80 gram extensions. In totaal heb ik dus 160 gram gebruikt.
Ze kosten € 59,90 per set. Op de site staat dat ze in de aanbieding zijn en dat de orginele prijs per set €299,50 is. Wel toevallig dat die aanbieding er al twee maanden staat…
Liefs,
Wies

30 gedachtes over “1001 extensions*

  1. Haha, dat van die aanbieding die al maanden staat is inderdaad herkenbaar. Kan je ze gemakkelijk krullen/stylen?
    Je hebt echt al een prachtige bos haar, en ik blijf zeggen dat je echt een prachtig koppie hebt meis!

  2. Het ziet er heel tof uit! Ik heb ze zelf ook getest, maar kreeg ze wel heel snel, maar ik las inderdaad ook wat negatieve reacties van anderen..

    • Er kan helaas niet veel gedaan worden tegen een bedrijf dat aan de andere kant van de wereld gevestigd is. Meerdere mensen stapten al naar de politie, zonder resultaat 😦

  3. Mooie review en eerlijk! ik mag ze ook gaan proberen dus er komt ook een set mijn kant op! ze zeggen alleen dat je er maar zes maanden mee kunt doen.. waarom zou je er niet jaren ermee kunnen doen want het zit aan een clipje? liefs,

Geef een reactie

