Embryolisse Lait-Crème Concentré

IMG_3454.jpg
>Omdat het winter is heb ik heel erg last van een droge huid. Een poosje terug kwam ik de Embryolisse Lait-Crème Concentré tegen in Mooi Parfumerie. Ik had al onwijs veel over deze crème gelezen en daarom besloot ik om hem mee te nemen. Voorheen was de crème moeilijk verkrijgbaar in Nederland en sloeg iedereen tubes van deze crème in Parijs in, maar nu zijn er een aantal verkoopplaatsen in Nederland.


IMG_3467.jpg

Wat Embryolisse over de crème zegt: Een fantastisch verzorgend product. Een waar beautygeheim. Al decennialang bekend en favoriet bij dermatologen en visagisten. Een samenstelling van natuurlijke ingrediënten met bewezen goede eigenschappen, rijk aan vetzuren en vitamines. Deze ingrediënten leveren alle essentiële voedingsstoffen en hydratatie voor het evenwicht van de huid en herstellen de hydrolipidelaag (het natuurlijke afweermechanisme dat beschermt tegen schadelijke invloeden waaraan de huid wordt blootgesteld). Zij versnellen tevens de celvernieuwing. De huid is gehydrateerd*, gevoed en gerepareerd en voelt weer soepel, glad en elastisch aan. Tekenen van droogheid en irritatie verdwijnen en de huid wordt rustig. De romige textuur van de crème laat een dun, satijnzacht laagje achter, zelfs op de droge huid.

IMG_3459.jpgIMG_3461.jpg

De ingrediënten voor de liefhebber.IMG_3462.jpg
De crème zit verpakt in een tube en bevat 75ml product.

Je kunt het product voor verschillende doeleindes gebruiken:
* Primer
* Moisturizer
* Make up remover
* Als een masker
* Tegen irritatie van het scheren

IMG_3472.jpg

Conclusie:
Zelf  vind ik het zonde om het product als make-up remover te gebruiken. Ik gebruik de crème zowel ’s ochtend als ’s avonds voor het slapen gaan. Ik merk dat mijn huid een stuk is opgeknapt sinds ik deze crème gebruik.
Wat ik ook fijn vind aan de Embryolisse Lait-Crème Concentré is dat hij snel intrekt. Je huid word er ook onwijs zacht van. Sinds ik deze creme gebruik ziet mijn huid er goed uit, alle velletjes zijn verdwenen! Ik vind het zeker een aanrader.

IMG_3471.jpg
Voordelen:
♥ Droge plekjes verdwijnen
♥ Je huid is goed gehydrateerd
♥ Hygienische verpakking
♥  Het is een multifunctioneel product:
♥ De crème is niet op dieren getest
♥ De crème trekt snel in

Nadelen:

♥ De crème is moeilijk in winkels te vinden.

IMG_3460.jpg
Ik kocht de Embryolisse Lait-Crème Concentré in Mooi parfumerie en de prijs was €18,50 maar je kunt hem ook online bestellen bij Boozyshop

13 gedachtes over “Embryolisse Lait-Crème Concentré

Geef een reactie

