All matte ♥

IMG_4195.jpg
Ik deed al eerder met Robin van Kissokill een look samen. We wilden nog een look doen met alleen maar matte kleurtjes. Ik had wat probleempjes met het programma waar ik mijn foto’s mee upload waardoor de foto’s helaas minder scherp zijn geworden. Ik ga in iedergeval laten zien hoe ik de look hierboven gemaakt heb.

 photo kerstlook1_zpse14ac3be.png

Zoals altijd begin ik met oogschaduw basis. Ik heb Urban Decay eyeshadow primer gebruikt over mijn hele ooglid en crease. Daarna heb ik een huidskleurige oogschaduw  (Mac Blanctype) aangebracht over mijn hele ooglid en onder mijn wenkbrauwbot. Vervolgens bracht ik een warme bruine kleur(Inglot #563) in mijn crease. Daarna heb ik een donker bruine kleur   (Inglot #329)  in mijn outer V aangebracht.

 photo kerstlook3_zpsacbf7594.png

Ik heb de donkerbruine kleur ook nog onder mijn oog aangebracht en verder naar de binnenkant de warme bruine kleur aangebracht. Ik heb een winged eyeliner gemaakt en op mijn waterlijn heb ik nog een huidskleurig potloodje van Catrice aangebracht. Verder heb ik Dior ionic Curl mascara gebruikt.
IMG_4164-2.jpg
Ik heb op mijn lippen occ liptar in vintage gebruikt en daaroverheen Mac Basic red opgedept.IMG_4160-2.jpg
Andere producten die ik heb gebruikt:
Nars Sheer glow foundation in Mont Blanc
Nars Seduction blush gebruikt.
Benefit Agent Zero shine poeder
Hoola Bronzer
♥ Anastasia wenkbrauw poeder en Hema wenkbrauw potlood. Je kunt een tutorial hier vinden.

IMG_4170.jpg

Liefs, Wies

27 gedachtes over “All matte ♥

Geef een reactie

