Reminder winactie

IMG_3216.jpg
Ik wilde jullie nog even herinneren aan de Dior lipgloss winactie. Je kunt nog mee doen tot 28 December.

Ik heb eindelijk vakantie! Ik was er heel erg aan toe. Ik heb deze week moeten leren voor twee herkansingen. Volgens mij zijn ze wel goed gegaan!

Inmiddels heb ik trouwens alweer bijna 200 bloglovin volgers. Ik wil jullie echt super bedanken. Morgen avond komt er nog een kerstlook online!

Liefs,
Wies

8 gedachtes over “Reminder winactie

  1. Hoop dat je lekker kan genieten van je vakantie! Ik doe niet mee, want ik ben meer een lipstick dan lipgloss meisje. Dan kan beter iemand m winnen die dat wel is:) alvast een fijne kerst Wies. ❤Celine

  2. Lekker genieten van je welverdiende vakantie. Ik moet nog 1,5 dagje werken en dan heb ik ook lekker even vakantie! Ik ben erg benieuwd naar je kerstlook morgen. En ga zo door met je blog want je verdient het! X

Geef een reactie

