Zoeva 127 luxe sheer cheek kwast

IMG_3508.jpgZoeva is een Duits merk die onder andere betaalbare kwasten heeft. Zoeva heeft veel kwasten sets en sinds een poosje hebben ze een nieuwe kwasten lijn. Ik was heel erg benieuwd naar de kwaliteit omdat ik er veel goede verhalen over hoorde. Mijn holy grail kwasten zijn van Mac en ik was benieuwd of deze kwast een beetje in de buurt kwam.

IMG_3900.jpg

Zoeva zegt over de kwast: With this luxurious ZOEVA blush brush the application and blending of powder blush will become a feast for all senses. The angled shape of this brush fits the contours of the cheeks perfectly and caresses your skin super gently. The premium quality natural bristles create a flawless and even color result. Contour and shape your face with our Luxe Sheer Cheek brush to a perfect complexion.

IMG_3822.jpg

De kwast is van goede kwaliteit. De haartjes zijn zacht en de vorm van de kwast past goed op je gezicht. De kwast is ontworpen om lichtelijk blush of bronzer aan te brengen. Je kunt harden lijnen er perfect mee uitblenden.

IMG_3823.jpg

De haartjes staan niet te dicht op elkaar. Hier door krijg je niet een te dekkend effect. Dit is dus fijn als je hele gepigmenteerde producten gebruikt.

IMG_3828.jpg

De kwast is zwart en er zitten allemaal mini glittertjes op.
IMG_3913.jpg

Ik ben heel erg onder de indruk van de kwaliteit van de kwast. Ik raad deze kwast ook aan. Deze kwast brengt blush en bronzer mooi egaal aan. Er zijn tot nu toe ook nog geen haartjes uit de kwast gevallen. Ik vind de kwaliteit van deze kwast beter dan die van de Zoeva Bamboo set.

De zoeva kwast kost €11,50 en is te koop bij onder andere The makeup spot.

Liefs Wies

33 gedachtes over “Zoeva 127 luxe sheer cheek kwast

  1. WIES!
    Wil je die reactie van redactieprojectgroep1 verwijderen alsjeblieft?! Ik was verongelijk ingelogd op het wordpressaccount van mijn HBO klas… Dit is een acc waar we alleen artikelen moeten plaatsten voor school! Sorryyyyyyy xxx ingewm

  2. Ik heb nu de gewone basisset, niet de bamboo set maar de allergoedkoopste. Mijn kwasten bevallen ontzettend goed, zeker omdat ik etos / catricekwaliteit etc gewend was. Deze kwast lijkt me ook ontzettend fijn, zeker met hoog gepigmenteerde blushes! Maar voorlopig heb ik genoeg aan mijn setje 🙂

  3. Dit lijkt mij een ontzettend fijne kwast. Heb zelf net een stel andere kwasten binnen gekregen maar zodra ik toe ben aan een nieuwe ga ik ook eens iets van Zoeva uitproberen.

Geef een reactie

