OPI Mariah Carey Silent stars go by, Baby please come home en Make him mine

IMG_3870.jpg
Ik was laatst in Heerhugowaard met mijn ouders om uit eten te gaan. Het was koopavond dus we besloten nog eventjes het winkel centrum in te gaan om nog wat kerstinkopen te doen. Ik kocht bij Mooi parfumerie een leuk  mini nagellak setje van OPI uit de Mariah Carey kerst collectie. Alle lakjes zijn liquid sand lakjes.

IMG_3922.jpg

De verpakking van de lakjes. Elk lakje bevat 3,75 ml.

IMG_3867.jpg

Silent stars go byBaby please come home – Make him mine

IMG_3877.jpg

Silent stars go by is een nude champagne kleurtje.

IMG_3942.jpg

De potjes zijn klein, maar niet zo klein dat het storend is om je nagels er mee te lakken.  Het kwastje werkt goed en verdeeld de nagellak egaal.
IMG_3956.jpg

Silent stars go by op mijn nagels.

IMG_3879.jpg

Close up van het lakje

IMG_3887.jpg

Baby please come home is een lakje met een metallic finish. De kleur zit tussen zilver en paars in. In het licht zie ik er ook wat stukjes groen in terug komen.

IMG_3963.jpg

Deze is absoluut mijn favoriet. Ik weet ook zeker dat ik deze vaak ga dragen!

IMG_3862.jpg

Make him mine is een koper tint met veel shimmers en glitters. Deze vind ik ook heel mooi!  Deze nagellak ga ik dragen met kerst in combinatie met de kerst look die ik eergisteren heb laten zien. Het kleurtje past mooi bij de Copper 3D glitters.

IMG_3864.jpg
look at the pretty glitters and shimmers ❤

IMG_3847.jpg

Hij lijkt best veel op Silent stars go by, deze kleur is iets warmer. Ik vind deze mooier dan Silent stars go by.

De kwaliteit van de lakjes is zoals ik van OPI gewend ben, uitstekend. De lakjes bleven bij mij 2 dagen zitten zonder topcoat. Ik vind het leuk dat je een mini setje kunt kopen waardoor je meerdere kleuren kunt gebruiken. Nagellak gaat toch bij mij toch niet zo snel op.

Deze lakjes zijn limited edition en kosten voor een setje rond de €13,- oa. te koop bij Mooi parfumerie en Douglas.

Liefs, Wies

28 gedachtes over “OPI Mariah Carey Silent stars go by, Baby please come home en Make him mine

Geef een reactie

