Benefit the porefessional agent zero shine poeder *

IMG_3743.jpg
Vandaag laat ik jullie een nieuw product zien van Benefit dat in Januari 2014 in de winkels ligt. Ik heb wel eens eerder laten vallen dat ik fan ben van Benefit. Daarbij is Benefit the Porefessional mijn favoriete primer en dit is een aanvulling op de porefessional lijn.

IMG_3394.jpg

Operation shine control! The POREfessional: agent zero shine instantly minimizes shine and helps smooth the look of pores. Our invisible shine-control powder joins you in your top secret mission for smoother-than-smooth skin. Pores and shine don’t stand a chance! Just twist, tap & sweep to look fresh-faced, without a trace!

De verpakking is zoals ik gewend ben van Benefit: Lekker speels en een beetje Vintage/retro. Het product bevat een inhoud van 7 gram.

IMG_3402.jpg

Dit is waar ik blij van wordt! Je kunt de verpakking open en dicht draaien. Daardoor gaat de poeder niet door de hele verpakking zitten.

IMG_3403.jpg

Dit product is daardoor zeer travel vriendelijk. Je kunt het potje makkelijk meenemen in je tas zonder dat alles er onder zit. Hier heeft Benefit slim over nagedacht. De trancelucent poeder van Essence zit bijvoorbeeld overal en is heel messy om mee te werken.

 photo bennie802524430366_zpse6b4b89b.jpg

Je kunt het kwastje aan de onderkant uit de verpakking draaien. Vervolgens tik je wat poeder in de dop en kun je de poeder aanbrengen met de kwast.

IMG_3404.jpg

De mini kabuki kwast zit aan de onderkant van het product. Ik vind het goed bedacht want de kwast is ontzettend handig om mee te reizen.

IMG_3408.jpg

Ik kan je alvast verklappen dat de kwaliteit van deze kwast goed is. Ik was meteen onder de indruk toen ik voelde hoe zacht de haartjes waren.

IMG_3409.jpg

De poeder zelf is transparant. Hij ziet er vrij gelig uit maar daar blijft dus niets van over. Zelf vind ik het fijn om een transparante poeder te gebruiken. Dat geeft het natuurlijkste resultaat. De Agent Zero Shine bevat linzenextract. Dit zorgt ervoor dat de poriën minder zichtbaar zijn.  Het product zorgt er ook voor dat poriën niet verstopt raken.

IMG_3410.jpg

Het resultaat op mijn huid
IMG_3584.jpg
IMG_3591.jpg
Erg prettig zo’n camera met 20 megapixels en een macrolens. Hier zie je in iedergeval wel hoe goed dit product werkt. Ik heb best last van grove porieën en het is al een stuk minder geworden. Ook is mijn huid mooi mat. Ik heb op deze foto alleen wat foundation op met de Benefit poeder eroverheen.

IMG_3392.jpg

De ingrediënten voor de liefhebber.

Voordelen

♥ Je poriën worden minder zichtbaar.

♥ Je huid wordt mooi gematteerd.

♥ Je kunt het product mee nemen zonder geknoei in je tas.

♥ Er zit al een kwastje in die je kunt gebruiken. Het kwastje is van prima kwaliteit.

Nadelen

♥ Voor sommige dames is de prijs een issue.

Conclusie
Ik heb mijn nieuwe favoriete poeder gevonden! Zeker in combinatie met de porefessional primer (hier staat ook een review van op mijn site, die kun je hier lezen) werkt dit perfect voor mij. Dit product is voor dames met grove poriën een uitkomst. Zelf heb ik een droge huid maar het product wordt niet cakey.

Dit product is vanaf 14 Januari 2014 verkrijgbaar in verschillende Douglas filialen en gaat €31,- kosten.

32 gedachtes over “Benefit the porefessional agent zero shine poeder *

  1. Wauw! Het lijkt net alsof je huid is gephotoshopt alleen is het dus echt. Vet tof. Zou het ook werken voor kleine poriën denk je? Mijn poriën zijn onzichtbaar voor iedereen behalve voor mijzelf… Heb je dit gekregen trouwens? Ik zie het ineens op heel veel blogs maar het is nog niet in de winkel dus!

  2. […] heb gebruikt: ♥ Nars Sheer glow foundation in Mont Blanc ♥Nars Seduction blush gebruikt. ♥ Benefit Agent Zero shine poeder ♥ Hoola Bronzer ♥ Anastasia wenkbrauw poeder en Hema wenkbrauw potlood. Je kunt een tutorial […]

Geef een reactie

