Sleek Antique 142 Blush

IMG_3487.jpg
Ik had samen met mijn moeder een blush van Sleek besteld en een Zoeva blush kwast. Hier lees je later meer over. Vandaag laat ik de blush zien, die trouwens uit de Vintage Romance collectie van Sleek komt.
IMG_3482.jpg

Boozyshop zegt over de Sleek blush: Sleek staat bekend om haar prachtige blushes. Deze blush zit in een mooie strakke  verpakking met een handig spiegeltje. Een prachtige finish en pigmentatie waar je U tegen zegt. Ga voor de naturel look met één laagje of bouw je blush op voor een heftige avond look.

De verpakking is mooi strak en compact. Geen poespas met extra kwastjes die ik toch weg gooi. De blush bevat 8 gram product en is 24 maanden houdbaar. Deze doosjes zijn ook makkelijk op te bergen. In de blush zit nog een spiegel. Heel handig is voor onderweg!
IMG_3484.jpg
De ingrediënten voor de liefhebber.
IMG_3493.jpg
De kleur: is heel erg apart maar mooi. Het is een oud rood/bruin kleurtje met shimmers. De shimmer is niet te aanwezig. Dat vind ik persoonlijk wel fijn. De pigmentatie is zoals ik gewend ben van Sleek blushes, heel erg goed! Je moet wel echt je kwast aftikken omdat je anders echt een clown effect krijgt. Je kunt de blush beter opbouwen.

Full face foto’s
IMG_3554.jpg

Op deze foto’s heb ik alleen mijn wenkbrauwen gedaan en blush op. Niet eens mascara. Shame on me. Ik had een lui dagje.
IMG_3557.jpg
Voordelen

♥ Er zit een spiegel in de blush, is handig voor onderweg.

♥ De kleur is goed gepigmenteerd

. ♥ De blush blijft goed zitten

♥ De blush is zeer betaalbaar. €5,45 vind ik niet duur voor een blush.

Nadelen

♥ Er zijn weinig winkels in Nederland met Sleek. In Groningen heeft Skins Sleek make-up. Verder zijn er wat afro shops die Sleek verkopen. Gelukkig zijn er genoeg webwinkels die wel Sleek verkopen.

Conclusie: Sleek did it again. Weer een super pretty blush kleurtje voor €5,45. Dit is misschien ietsjes duurder dan Essence maar sowieso goedkoper dan Maybeline, L’oreal, Bourjois.

Je kunt deze blush kopen bij onder andere boozyshop.

Wat vind jij van deze sleek blush?

Liefs, Wies

35 gedachtes over “Sleek Antique 142 Blush

  1. Je hebt mooie wimpers van jezelf! Ik dacht dat je mascara op had joh;) Je maakt echt hele mooie foto’s. Wat voor camera gebruik jij? Ik ben op zoek naar een goede camera, maar weet nog totaal niet wat ik wil;)

Geef een reactie

