♥ Christmas collaboration with Kissokill ♥

IMG_3720.jpg
IMG_3759.jpg

Vandaag heb ik een Christmas collaboration met Robin van www.kissokill.net 

Omdat we beide ongeveer dezelfde make-up stijl hebben leek het ons leuk om allebei een look (met tutorial) te maken met het thema kerst. Het is natuurlijk bijna zo ver!  Onder aan de post kun je Robin haar look zien!

IMG_3681.jpg

Ik begin met een oogschaduw basis. Ik heb Urban Decay primer potion aangebracht over mijn hele ooglid, mijn crease en onder mijn oog.

IMG_3682.jpg

Nu gebruik ik Mac Wedge oogschaduw. Dit is een medium bruine kleur.

IMG_3683.jpg

Ik breng deze kleur in mijn crease aan met een Real Techniques base shadowbrush. Deze kwast komt uit de starter set van Real Techniques.

IMG_3684.jpg

Blending is the key ♥

IMG_3685.jpg
Ik pak nu de kleur linksboven uit dit Dior palletje. Dit is een shimmery bruine kleur.

IMG_3688.jpg
Ik breng de kleur aan in mijn crease met een Mac 219 pencil brush.

IMG_3691.jpg

Vervolgens blend ik de kleuren uit naar boven met mijn Mac 217  kwast. Zorg ervoor dat alles goed overloopt!

IMG_3693.jpg

Daarna gebruik ik een oogschaduw van Inglot: #09. Dit is een goud rozige kleur met een mooie shimmer erin.

IMG_3694.jpg

Deze kleur breng ik met mijn Mac 239 kwast over mijn hele ooglid aan.

IMG_3696.jpgIk wilde wat meer definitie dus pakte ik Inglot #329 erbij. Dit is een matte donkerbruine kleur.

IMG_3699.jpg

Deze kleur breng ik aan in mijn outer V.

IMG_3702.jpg

Omdat ik glitter ga gebruiken moet ik natuurlijk iets hebben dat er voor zorgt dat de glitter blijft zitten. Zelf gebruik ik daar het liefste wimperlijm voor en mijn favoriet is Duo adhesive. Deze is verkrijgbaar bij Mac en Inglot en je kunt hem ook online kopen.

IMG_3703.jpg

Onder mijn wimperrand heb ik nog #09 aangebracht en de bruine oogschaduw van Dior met een Mac 219 pencil brush.

Je ziet een vreemde waas over mijn ooglid, dat komt door de wimper lijm. Zorg ervoor dat de wimperlijm nog niet is opgedroogd als je naar de volgende stap gaat. De lijm moet meer tacky zijn.

IMG_3706.jpg

Dit is de glitter die ik heb gebruikt. Het is Mac 3D Copper. Dit is een pigment sample die ik ooit op marktplaats bestelde voor nog geen €3,-. Je doet er ongelooflijk lang mee. Ik had al zo vaak staan kwijlen bij deze glitter in de Mac pro store maar ik vond hem toch echt te duur, en glitter gebruik je niet zo vaak. Dit was dus voor mij de ideale oplossing.

IMG_3704.jpg

Ik heb de glitter met mijn vinger op mijn ooglid gedept. Pak niet teveel tegelijk anders wordt het een messy boel en zit de glitter all over your face. Je kunt eventueel ook nog onder het gebied van je oog tape plakken.

Tip: Als er dan toch glitter op je gezicht zit, die kun je er afhalen met een stukje tape of plakband.

IMG_3721.jpg

Ik heb nog Vanilla pigment van Mac in mijn binneste ooghoek en op mijn wenkbrauwbot aangebracht. Ik heb de look afgemaakt met een paar nepwimpers (die maar niet willen scherpstellen) van Flomar en een winged eyeliner die ik heb gezet met Essence waterproof liquid ink eyeliner. De mascara die ik heb gebruikt is Dior Show Blackout.

IMG_3798.jpg

Op mijn gezicht heb ik de volgende producten gebruikt:

Nars Sheer glow in Mont Blanc

Benefit Hoola bronzer

♥ Benefit the Pore fessional Agent Zero shine poeder (hier komt morgen een artikel over online.)

Chanel lipstick in Perlé

♥ Wenkbrauw poeder van Anastasia  en een Hema wenkbrauwpotloodje in een donker bruine kleur. Je kunt hier een tutorial vinden hoe ik mijn wenkbrauwen doe. Grappig trouwens, dit is de meest bekeken pagina op mijn site.

♥ Sleek blush in Antique
Robin’s look

 photo kissokill_zpsa5a8415b.jpg
Dit is Robin dr look geworden! Super pretty. Ik ben trouwens ook verliefd op de wimpers.
Ben je benieuwd hoe Robin de look gemaakt heeft?
Dat laat ze hier zien.

Liefs,
Wies

57 gedachtes over “♥ Christmas collaboration with Kissokill ♥

  1. Its my first time op je blog en wauw wat een mooie ooglook incl. perfecte wenkbrauwen en ogen haha!
    Ik zal zeker vaker langs komen.
    Keep doing the good work!

  2. Die mac pigment is echt prachtig! Ik kwam hier via je post over je meest bekeken post haha. Ik wil dit ook zo graag een keer beginnen maar ik ben zo bang dat het in je oog komt, wat voor mij niet zo handig is aangezien ik lenzen heb.

Geef een reactie

