Winactie: Dior Addict Lipgloss

IMG_3216.jpg
Omdat ik de 150 bloglovin volgers bereikt heb (inmiddels alweer 159) en een eigen domein heb vond ik het tijd worden voor mijn eerste winactie!

Je kunt een Dior Addict lipgloss winnen in de kleur 643 – Diablotine ter waarde van €29,50.

IMG_3222.jpg

Dior zegt over de lipgloss: De magische combinatie van fashion en glans, die uitstraling geeft aan het gezicht. De nieuwe Dior Addict Gloss is een verklaring van de liefde voor fashion, een spectaculaire garderobe van glossy kleuren.
De magische formule geeft de lippen een ongekende spiegelglans en ongelooflijk comfort. Het geheim: het Mirror-Shine-Complex, waarvan de kristallijne gepolariseerde micro-bolletjes de lichtweerkaatsing structureren, zodat de magie van de perfecte spiegel ontstaat.
De verzorgende gelformule met hyaluronzuurbolletjes hydrateert, maakt de lippen voller en zorgt voor een intens volume-effect.

IMG_3239.jpg

Wat moet je doen om te winnen?

♥ Volg me op bloglovin 

♥ Like mijn facebook pagina 

♥ Laat een reactie achter met een geldig e-mail adres waarin je laat weten dat je mee doet en wat je allemaal gedaan hebt.

Wat mag je doen om meer kans te maken?

♥ Volg me op Instagram   : xwiesx  (+1)

♥  Volg me op twitter (+1)

♥ Plaats een tweet over deze winactie met een link naar dit bericht (+1)

♥ Deel het bericht van de winactie van mijn Facebook pagina! (+1)

Ik zal een winnaar kiezen aan het einde van deze maand met random.org

Liefs,
Wies

48 gedachtes over “Winactie: Dior Addict Lipgloss

  1. Van harte gefeliciteerd met je 150+ volgers! Je verdient het, want je hebt een prachtige blog. Wauw, wat een te gekke winactie, ik heb altijd al een Dior lipgloss willen proberen 🙂 Ik doe graag mee. Ik volg je al op Bloglovin’ en heb nu ook je Facebook geliked. Ik volgde je al op twitter en heb iets getweet over de winactie (en jou genoemd, zodat je het kunt zien). Liefs Liset

  2. Ik heb je overal opgevolgd en op sommige dingen volgde ik je al, dit lijkt mij echt een prachtige kleur en ik ben erg benieuwd wie dit gaat winnen! (fingers crossed) zou een leuk kerst cadeautje zijn hihi! liefs,

  3. Wat een gave winactie! Ik volgde je nog niet, maar nu dus wel. 🙂 ik heb alles doorlopen, ook de extra stappen. Nu maar duimen dan haha

  4. Wat een leuke win actie en echt een toffe lay-out ik ben echt fan van je blog ik kijk er dagelijks naar! maar ja deze lipgloss van dior is echt mooi te combineren met mijn zwarte glitter jurkje voor kerst en oud en nieuw!
    ik heb namelijk wat rode sieraden erbij en deze lipgloss zou het helemaal afmaken! aminasarti@gmail.com

  5. Wat een leuke winactie! ik ben echt fan van je ik kijk dagelijks op je blog! maar ja deze lipgloss van DIOR is echt leuk te combineren met mijn kerst glitter jurkje die zwart is! deze lipgloss zal ik elke dag dragen hij is echt leuk te combineren met dingen!

  6. Gave winactie! Bedankt voor de reminder ook, daardoor zag ik hem pas! Ik doe graag mee en volg je nu op Bloglovin’, heb je Facebook pagina geliked en volg je ook op Twitter en Instagram 🙂

  7. Wat een toffe winactie, ik ontdek je site echt pas net, en vind vooral je ooglooks echt fantastisch mooi! Ik zou graag mee willen doen, ik heb je gelijk gevolgd via bloglovin’ en je facebook geliked. Ook volg ik je op twitter & instagram.
    Mijn emailadres is maureenlisanne@gmail.com

Geef een reactie

