Current wishlist ♥

current wishlist

♥ Nars Albatross highlighter (26,86 bij HQ Hair) Ik heb al zulke mooie reviews op andere blogs voorbij zien komen. Ik ben erg benieuwd naar dit pareltje.
♥ Mac 33 lashes (12,50 bij Mac, Douglas en Bijenkorf)  Deze wimpers worden veel gebruikt voor bruiloften, niet dat ik ga trouwen.. De wimpers zijn hand gemaakt en aangezien ik net nieuwe DUO nepwimerlijm heb gekocht wil ik vaker nepwimpers dragen.
♥ Mac lipstick (18,50 bij Mac, Douglas en Bijenkorf) Maakt niet uit welke kleur. Ik kan niet genoeg krijgen van deze mooie lipsticks.
♥ Nars Laguna bronzer (32,55 bij HQ Hair) Staat ook al lang op mijn verlanglijstje. Argh deze wil ik echt hebben!
♥ Anastasia wenkbrauw poeder in Brunette  (€27,95  bij Douglas) Holygrail wenkbrauw materiaal. De mijne is bijna op en er moet spoedig een vervanger geregeld worden! Jammer dat Anastasia nou niet bepaald cheap is.
♥ Benefit They’re real mascara  (€24,- bij Douglas) Ook over deze mascara heb ik veel goeds gehoord. Ik vind Benefit producten heel fijn en ik ben heel erg benieuwd naar deze mascara.
♥ Dr Martens (€139,95)  Ik wil ook nog heel erg graag echte Dr Martens. Sowieso in een matte zwarte kleur. Ik heb op dit moment knock offs van de New Yorker maar ik zou graag the real deal willen hebben ivm een beter voetbed. Ik heb zelf wel al kisten van een Italiaans merk.

wishlist

♥ Urban Decay Vice palette (€43,- op beautybay.com) Wauw deze is zooo mooi!De kleuren, de verpakking. Hij is limited edtion dus ik hoop dat ik optijd geld heb.
♥ Illamasqua Fatale Palette (£34,- op Illamasqua’s webshop) Illamasqua heeft zulke mooie producten. Momenteel heb ik een creamblush van dit merk en ik zou ook heel graag een oogschaduwpalette willen hebben, omdat ik veel oogschaduw gebruik.
♥ Bobbi Brown concealer (€33,- bij Douglas) Staat ook op mijn wishlist. Ik heb hem al een keer bijna gekocht, maar uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik 33 euro voor een concealer toch wel erg duur vindt.
♥ Giorgio Armani Eyes to Kill – Purpura (€32,50) Voor een swatch van deze beauty moet je echt even hier kijken. Mooiste cream eyeshadow EVER.

Welke items staan er op jouw wishlist?

37 gedachtes over “Current wishlist ♥

  1. Aaaaah Wies wat een fijne wishlist. En duuuuur. Laat ik even rekenen (mijn grootste hobby)… Ok there we go. 34 pond = 40,61€. Dus dan is het in totaal €431,42! Goed sparen! 🙂

  2. Wat een fijne wishlist heb je! Ik wil ook heel erg graag de Laguna bronzer en Albatros highlighter. En het maakt inderdaad niet uit welke kleur van de MAC lipstick je neemt, ik kan er ook geen genoeg van krijgen! Welke kleur heb je trouwens gebruikt in je wishlist afbeelding?

  3. Zo, dit is geen goedkope wishlist Wies haha! Ik ben ook nog steeds naar de albatros highlighter en de benefit mascara. Misschien ook op mijn wishlist gaan plaatsen 🙂
    (foutje gespot: twee keer ‘voor een concealer’ : omdat ik 33 euro voor een concealer toch wel erg duur vind voor een concealer.’

Geef een reactie

