♥ Eigen domein

 photo tumblr_zps9581c07e.gif
Eindelijk is het zo ver! Ik heb een eigen domein aangeschaft. Ik heb lang getwijfeld over de naam maar ik heb er uiteindelijk toch voor gekozen om het xwiesx te houden. Voortaan komen mijn artikelen online op www.xwiesx.com

Ik heb bloglovin gemaild en die hebben al mijn volgers overgezet.  Alle artikelen/reacties blijven gelukkig ook gewoon bestaan!
Morgen heb ik trouwens een leuke give away voor jullie. Ik had het al op twitter laten vallen, maar hier dan ook een hint: iets van Dior… Stay tuned!

Liefs, Wies

Follow on Bloglovin

16 gedachtes over “♥ Eigen domein

  1. Waaauw te gek! Van harte gefeliciteerd, ben zo blij voor je! Ik dacht trouwens dat ik je al volgde, maar vanaf nu is het officieel op BL 🙂 Super leuk! Geniet van je domein en ik kijk uit naar je artikelen die zullen komen ❤

Geef een reactie

