New: MAC lipstick in Taupe

IMG_2422.jpg

Toen ik laatst bij Mac was besloot ik mijn lipstick stash te vergroten. Ik heb het al vaker op mijn blog; Mac lipsticks zijn mijn favoriete lipsticks ever. Ik kan er geen genoeg van krijgen.

IMG_2403.jpg

Wat ik zo leuk vind van Mac is dat ze zo ontzettend veel keuze hebben.  Er zitten veel aparte kleuren in hun collectie. Deze lipstick zit in de vaste collectie en heeft een matte finish.

IMG_2425.jpgAlle Mac lipsticks zitten in zo’n doosje van karton. Ik heb trouwens de rare gewoonte om al dat soort doosjes te bewaren.

IMG_2428.jpg

Ik vind het zo leuk van Mac dat hun lipsticks namen hebben. Zo kun je ze nog uit elkaar halen want met nummers zou dat niet te doen zijn als je veel lipsticks hebt van Mac.  De lipstick zit verpakt in de bekende zwarte zilveren kogel. De meningen over het uiterlijk zijn verdeeld. Sommige mensen vinden dat Mac lipsticks op tampons lijken. Zelf vind ik dat een beetje ver gezocht.

IMG_2414.jpg

Op de foto’s lijkt de lipstick vrij rood maar het is meer een bruine kleur met een rood-oranje ondertoon.
IMG_2431.jpg

Swatch op mijn hand. Je kunt zien dat de kleur goed gepigmenteerd is. Sommige matte lipsticks drogen je lippen heel erg uit. Gelukkig doet deze dat niet.

IMG_2412.jpg
de lipstick na gebruik.

IMG_2786.jpg
Een foto van mijn fotd artikel van gisteren waar ik deze lipstick ook droeg. Ik vind dat deze lipstick mooi staat met warme kleuren. Hij zal ook zeker mooi staan bij dames met een wat donkere huidskleur maar dames met een lichte huidskleur kunnen hem zeker ook hebben!

IMG_2543.jpg
Dit was een andere dag. Ik droeg gewoon een simpele winged liner. Toevallig had ik dezelfde trui aan. Ik vind dat deze lipstick echt wat leven in je gezicht brengt. Ik vind hem heel mooi staan bij mij.  Sinds ik hem heb heb ik hem ook vaak gedragen, nieuwe favoriet yay. Ook blijft hij lang zitten door de matte finish.

Voordelen:

♥ De lipstick is goed gepigmenteerd.

♥De kleur brengt leven in je gezicht

♥ De lipstick blijft lang zitten.

♥ Droogt je lippen niet uit.
Nadelen:

♥ Mac is iets lastiger verkrijgbaar  dan de meeste merken. Je kunt Mac bijvoorbeeld in Amsterdam kopen bij de Bijenkorf, de Douglas en in de Mac pro store. Ook kun je hem online bestellen maar ik vind het persoonlijk het prettigste om een lipstick eerst uit te testen.

♥ De lipstick kost €18,50. Ik vind  dit een goede prijs maar ik weet dat er dames zijn die dit teveel vinden.

Liefs, Wies

25 gedachtes over “New: MAC lipstick in Taupe

  1. Ik bewaar ook alle doosjes van mijn luxe make-upjes. Ik vind het zonde om ze weg te doen. Taupe is een mooie kleurtje al zou ik deze niet snel kiezen, ik ga vaak voor rood, magenta kleurtjes en nude kleurtjes

  2. I love it 🙂 Het lijkt een beetje brickred op de foto’s. In elk geval wel een intense kleur, maar het lijkt me wel iets wat velen staat en het ziet er ook wat draagbaarder uit dan rode lipstick. Draagbaarder in de zin van: je doet het sneller op naar school

  3. Hele mooie kleur, ook die matte finish is echt prachtig! Ik ben helaas een van die meiden die 18,50 net iets te duur vind, misschien dat dit verandert als ik klaar ben met mijn studie en een vaste baan heb.

Geef een reactie

