Face of the day

IMG_2786.jpg

Gisteren heb ik geen artikel geupload omdat ik geen tijd had om een artikel te maken omdat ik met mijn schoonfamilie sinterklaas aan het vieren was. Gelukkig heb ik voor vandaag wel weer een artikel! Een FOTD. Ik vind dit zelf één van de leukste artikelen bij andere bloggers.
Het viel mij laatst op dat er vooral veel paarse looks op mijn blog verschenen de laatste tijd. Om er wat verandering in te brengen heb ik vandaag voor jullie een fotd met vooral warme kleuren. Ik draag zelf zowel koele als warme kleuren.

IMG_2847.jpg
Ik heb Nars Sheer Glow foundation in Montblanc gebruikt. Ik heb de foundation afgepoederd met essence Stay matte pressed powder.

IMG_2845.jpg

Ik heb Hoola bronzer van Benefit aangebracht onder mijn jukbeenderen.  Ik heb Melba van MAC gebruikt als blush.

IMG_2743.jpg
Ik heb mijn wenkbrauwen aangezet met  Anastasia wenkbrauwpoeder in brunette en een hema wenkbrauwpotloodje in een donkere kleur. Ik heb voor mijn wenkbrauwen een oogschaduw basis van Urban Decay gebruikt. Dit zorgt ervoor dat mijn brows de hele dag blijven zitten.

IMG_2742.jpg

Ik heb natuurlijk een oogschaduw basis gebruikt voor mijn ogen, ook de Urban Decay primer potion. Ik heb vanilla pigment van MAC over mijn hele ooglid aangebracht en op mijn wenkbrauwbot en innercorner. Ik heb Inglot  #464 in mijn crease aangebracht met en onder mijn wimpers. Om wat diepte te creëren heb ik Inglot #329 gebruikt. Voor een oranje pop heb ik Inglot #15 in het begin onder mijn wimpers en in het begin van mijn crease aangebracht.

IMG_2738.jpg

Om de look af te maken heb ik Essence liquid ink waterproof eyeliner aangebracht in een winged liner. Verder heb ik nog mascara opgedaan (Maybeline colossal) en Taupe lipstick van MAC. Hier komt morgen een review over online dus stay tuned!
Liefs Wies

27 gedachtes over “Face of the day

Geef een reactie

