♥ Chanel Rouge Allure Luminous intense lipstick in 91 Séduisante

IMG_2495.jpg

Door de 40% kortings actie van Ici Paris wist ik dat ik een lipstick wilde kopen van een luxe merk. Ik wilde eerst een nude kleur maar nadat ik 10 lipsticks had geprobeerd  van allerlei merken kwamen de verkoopster en ik tot de conclusie dat ik toch maar een roze lipstick ging kiezen. Ik heb uiteindelijk gekozen voor Chanel. Lees verder als je wilt zien wat voor pretty kleurtje ik gekocht heb!

IMG_2445.jpg

Chanel zegt over de lipstick:

Een pertinent gebaar met een impertinente lippenstift.
ROUGE ALLURE van CHANEL voor een tijdloos vrouwelijk gebaar. ROUGE ALLURE vernieuwt, verrast en vindt de lippenstift opnieuw uit. Een uiterst vrouwelijk en bijna uitdagend gebaar, de nieuwe ROUGE ALLURE is één en al charme. Met één klik komt de sensueel met goud beklede lippenstift uit de zwart gelakte huls tevoorschijn, klaar om nauwkeurig te kunnen worden aangebracht.
De fijne textuur met het effect van een tweede huid, uiterst zacht en soepel, smelt op de lippen voor een stralend satijnachtig maquillageresultaat. De combinatie van karitéboter en geconcentreerde canola-olie zorgt voor een optimaal comfort en zachtheid.

De vibrerend schitterende tinten van ROUGE ALLURE geven een intens kleureffect voor een uiterst verleidelijke glimlach.

IMG_2475.jpg

Chanel lipsticks veroveren een steeds groter plekje in mijn hart. De teller staat momenteel op 3.  De verpakking ziet er zo mooi uit!

IMG_2448.jpg

Er zit zelfs een briefje in met hoe je de lipstick kunt openen.

IMG_2455.jpg

Deze lipstick heeft een klik systeem. Ik vind dat wel leuk bedacht want de meeste lipsticks hebben gewoon een klik dop. Op een of andere manier voelt dit luxer aan.

IMG_2471.jpg
De lipstick is verpakt in een zwart gouden verpakking. Classy en gorgeous.

IMG_2495.jpg

Het is nogal lastig om de kleur op de foto te zetten.  Het is een medium roze kleur. Dit is een Rouge Allure Luminous intense formule waardoor je lippen goed gehydrateerd worden.

IMG_2480.jpg

Ik vind het zo mooi dat er Chanel ingedrukt staat, weer pluspunten voor de pretty packaging.

70th Annual Golden Globe Awards - Arrivals

Op deze blog las ik dat Anne Hatway (van Batman, The Devil Wears Prada, The Princes Diary & more) tijdens de Globe awards in januari 2013 deze lipstick ook droeg (Ze had het aan de make-up artist van Anne gevraagd op twitter). Ik vind deze make-up look echt stunning. Mooi natuurlijk. Past goed bij Anne.

IMG_2505.jpg
Swatch van de lipstick op mijn hand. De lipstick is goed gepigmenteerd en brengt ook fijn aan. Je kunt deze lipstick ook makkelijk aanbrengen zonder lipkwastje, wel zo handig voor onderweg.

IMG_2724.jpg

De lipstick op mijn lippen: Deze lipstick heeft zeker wat glans, maar  ik vind het niet storend staan. Ik draag voornamelijk matte lipsticks, maar voor deze beauty wil ik best een uitzondering maken.

Conclusie: Dit is zo’n typisch kleurtje die iedereen kan hebben. I love it. Ik ben onder de indruk over de hydratatie van deze lipstick want ik had onwijs droge lippen. De meeste lipsticks benadrukken de velletjes heel erg, maar deze totaal niet. Sterker nog hij voelt aan als boter op je lippen! Ook blijft hij vrij goed zitten. Ik werk mijn lipstick altijd wel bij gedurende de dag maar deze houdt het lang vol (lees 4 uurtjes met eten en drinken). Kortom, ik ben fan!

De lipstick kost €32,- en is te koop bij luxere parfumerie zaken.

Tip; tot 8 december heeft ici Paris een kortings actie lopen met 40% korting op alle lip producten.

Liefs,
Wies

46 gedachtes over “♥ Chanel Rouge Allure Luminous intense lipstick in 91 Séduisante

  1. Wauw! Geweldige kleur, geweldige verpakking en de textuur ziet er ook geweldig uit. Jammer genoeg loopt deze actie niet in België (jullie hebben echt altijd leukere acties haha) anders zou ik hem ook meteen gaan halen! Nieuw wishlistmaterial voor onder de kerstboom dus (;

  2. Chanel.. oh my god. It’s so damn gorgeous! Lovely hoe de kleur uitpakt op je lippen. Het glansje vind ik je wel goed staan, voor wat ik kan zien. Het is heel subtiel, niet overheersend, maar laat de kleur nog mooier uitkomen. Prachtige korting zit erop btw. 😛

Geef een reactie

