l’oreal oog make-up remover

 photo IMG_0228_zpsefcdbd7c.jpg

Wat L’Oréal zegt over het product:
– De reinigingslotion is geschikt voor gevoelige ogen.
– optomologisch getest.
– De reinigingslotion erwijdert doeltreffend waterproof en langhoudende make-up, geeft een heerlijk fris gevoel en laat geen enkel vet laagje op de ogen achter

 photo IMG_0224_zps49d66ec1.jpgDe verpakking: is praktisch. Niet bijzonder mooi maar wel compact.
 photo IMG_0220_zpscb497273.jpg
Wat vind ik ervan?

L’oreal beweert dat het product geen vet laagje achter laat. Helaas doet deze oog make-up remover dat wel maar niet heel erg. Zelf los ik dit op door er nog overheen te gaan met wat gezichts reinigings lotion. Ondanks dat de remover een beetje vettig is blijft het een favoriet van mij. Deze reiniger haalt namelijk zo makkelijk en snel mijn make-up eraf! Ik ben echt onder de indruk. Je make-up is er echt met één veeg vanaf. Zelfs waterproof mascara is makkelijk te verwijderen.

 photo IMG_0223_zps75175677.jpg

De ingrediënten lijst. Het valt me op dat er geen alcohol in zit. Dat vind ik echt super fijn. Dit is trouwens zo’n reiniger die bestaat uit twee lagen. Je moet goed schudden voor gebruiken.

 photo IMG_0229_zps8745e4ed.jpg

De dop, je kunt goed doseren hoeveel product je op je watje wilt.

Voordelen

♥ De make-up reiniger werkt onwijs goed, binnen no time is al je make-up eraf

♥ De make-up reiniger is geschikt voor gevoelige ogen

Nadelen

♥ Het product laat een vettig laagje achter

De make-up reiniger kost ongeveer €6,- bij verschillende drogisterijen

12 gedachtes over “l’oreal oog make-up remover

  1. Wauw klinkt goed! Dat vettige laagje stoort mij eigenlijk nooit. Wel jammer dat hij best prijzig is, maar van de andere kant doe je best lang met zo een product.

Geef een reactie

