Chanel Vita Lumière aqua

 photo IMG_0196_zps5e7358f0.jpg
Chanel vita aqua lumière aqua is een foundation waar je altijd veel over hoort. Heel veel mensen vinden deze foundation prettig. Ik heb hem in mijn stash en ik deel vandaag mijn mening over deze foundation.


 photo IMG_0199_zps88026549.jpg
Chanel zegt over het product:
Een originele textuur. Een ongeëvenaarde zinnenprikkelende sensatie. Een uniek maquillageresultaat in een handomdraai met VITALUMIÈRE AQUA.

De zachte en vervliegende ‘eau de teint’ textuur zorgt voor een verrassend effect. De uitzonderlijk luchtige en fijne textuur biedt een ongeëvenaard perfect maquillageresultaat, als een tweede huid. Uw teint ziet er verrassend dynamisch, fris en egaal uit. De huid heeft de prachtige, natuurlijke uitstraling van een naakte huid. Een schitterende, stralend vitale huid…
De formule met een mineralenschild en een UVB-filter beschermt de huid tegen schadelijke zonnestralen (SPF 15). Het kristalheldere parfum versterkt het verfrissende en weldadige effect.

De verpakking: De flacon is van plastic gemaakt en is compact. Ik vind dat handig om te reizen en je flacon kan niet breken. Ik vind het wel knap hoe Chanel iets van plastic er zo fancy uit laat zien. De flacon bevat 30 ml aan product.
 photo IMG_0197_zps6ddcd77f.jpg
De structuur van de foundation is heel waterig. Deze foundation doet me denken aan Mac Face and body foundation. De foundation is dan ook op basis van water. De structuur van de foundation zorgt ervoor dat je alles makkelijk en mooi kunt uitblenden.

Kleur: Van deze foundation zijn er totaal 9 kleuren beschikbaar. Zelf heb ik BR22 beige rosé.

 photo IMG_2083_zps3e5211d2.jpg
Mijn gezicht zonder foundation.
 photo IMG_2091_zps93039cc0.jpg
Mijn gezicht met Chanel vita aqua lumiere aqua. De foundation is makkelijk om mee te werken. Ik gebruik het liefste mijn vingers om deze foundation aan te brengen. Voor het aanbrengen moet je de foundation nog wel even schudden. Mijn wallen zijn nog niet helemaal verdwenen maar mijn huid is vrij egaal geworden.
De foundation geeft een natuurlijk effect dat tussen mat en dewy in zit.
Houdbaarheid: De foundation blijft prima een schooldag zitten. Wel is het belangrijk om je foundation af te poederen. Ik doe dat het liefste met een transparante poeder.

Conclusie Deze foundation geeft inderdaad een tweede huid effect. Je ziet hem helemaal niet zitten maar je huid ziet er wel een stuk beter uit! Ik raad deze foundation aan voor dames met een droge tot normale huid die niet veel onzuiverheden hebben. Deze foundation geeft net dat beetje extra. waardoor je er gezonder en stralender uit ziet. Wat me wel opviel is dat je vrij veel product gebruikt, ik blijf maar bij pakken. Het resultaat mag er wel wezen. Dat er spf 15 inzit is verder nog een bonus.

Voordelen:
♥ De foundation oogt heel natuurlijk
♥ De flacon is van plastic en kun je makkelijk meenemen op reis
♥ De foundation heeft een SPF van 15
♥ De foundation blijft goed zitten.
Nadelen:
♥ Bedekt onzuiver heden niet
♥ De prijs. Niet iedereen wilt €41,50 neerleggen voor een foundation

Liefs,
Wies

20 gedachtes over “Chanel Vita Lumière aqua

  1. Klinkt goed ik zou alleen niet het geld ervoor over hebben
    vooral niet als het niet goed dekt..
    als ik geen puistjes had of onzuiverheden zou ik al geen
    foundation dragen!

    liefs

Geef een reactie

