Blokker make-up opbergers

 photo IMG_0124_zpsc39d7ff9.jpg
Ik berg mijn make-up op in 2 doorzichtige ladenkastjes van de Yisk. Toen ik laatst een nieuwe wilde halen wegens ruimte te kort (shame on me) zag ik dat de kastjes uit het assortiment gehaald waren. Echt super jammer want deze kastjes waren heel erg fijn en maar €12,- terwijl soortgelijke kastjes vaak op internet voor veel duurder verkocht worden. Gisteren las ik op www.beautyill.nl
dat Blokker make-up opbergers verkochten sinds kort dus ik besloot om ze te kopen.

 photo 1460932_689113741107706_507016518_o_zps15c0238e.jpg
Ik heb 4 van deze bakjes gekocht. Per stuk kosten ze €4,99. Lekker budget!
 photo 1426341_689113594441054_109388977_o_zps53504a1b.jpg
Ze hebben een afmeting van 12x14x11 cm en hebben drie lades. De kastjes zijn gemaakt van plexiglas.
 photo 1470734_689112851107795_451386521_n_zps84275a7d.jpg
De onderste en bovenste kastjes zijn van de Blokker. De middelste zijn van Yisk en zijn helaas niet meer te koop. Ik vind die van Yisk handiger omdat er twee wijdere lades in zitten. Ik vind de Blokker kastjes vooral handig voor erbij. photo IMG_0127_zps58b8360b.jpg
Een laadje met Concealers. De laatjes zijn niet heel erg groot.
 photo IMG_0129_zps6ec841bc.jpg
Een Nars blush en twee sleek blushes.
 photo IMG_0130_zpsb04623e9.jpg
Laadje met allerlei wenkbrauw producten. OA Anastasia, Benefit, Rimmel, Catrice en Hema.
 photo IMG_0131_zpsacbd217a.jpg
Dit is de andere organizer, deze kost €2,99. Ik heb er 2 Chanel foundations in staan, een Estee Lauder foundation, een MAC foundation en een Nars foundation. In de vakjes heb ik MAC en Chanel lipsticks gedaan. Ook zie je een Chanel lipstick en een lipgloss van Estee Lauder en Dior.
Ik heb nog zo’n houder en daar staan mijn andere highend Lipsticks in, poeders en mijn kwasten.
 photo IMG_0134_zpse4e3b4a5.jpg

Hoe berg jij je make-up op?

29 gedachtes over “Blokker make-up opbergers

  1. Netjes! Ziet er mooi georganiseerd uit allemaal. Ik heb een lelijk gammel kastje waar ik al mijn beauty producten los in bewaar. Hij is nodig toe aan vervanging…. Maar er is nog zoveel te doen aan mijn kamer, ik weet niet hoe snel ik daar klaar mee ben!

  2. Hey wat een handige ladekastjes 🙂 Ik heb zelf nu een paar van de Ikea, maar mijn stash is zich “opeens” zo aan het uitbereiden dat ik het aan het verdelen ben in allerlei blikjes en tasjes. kortom: Thanx voor je tip Wies ❤

  3. Wauw het ziet er echt heel netjes uit en niet duur! Ik zit er ook aan te denken om zoiets aan te schaffen, op het moment heb ik gewoon 2 lades in de badkamer die helemaal vol liggen.. Niet echt overzichtelijk ofzo;)

  4. Leuk gedaan zo! Ik heb het zelf allemaal in een ladekast los zitten nog… ik zoek nog bakjes om in de laden te doen, dus mis is dit wel de oplossing met die van blokker! Als ik gewoon de laden gebruik als bakje.

  5. Pfoe wat heb jij het mooi opgeborgen! Prachtige spiegel ook. Thanks voor de tip, ben al van plan om wat dingen in mijn opbergsysteem te veranderen dus dit kan nog wel eens handig zijn!

  6. Handig zeg! Je hebt echt heel veel mak-up haha!
    Ik heb gewoon een make-up kast met 3 hele grote laden, daar verdeel ik alles in bakjes, maar de kast zit nog lang niet helemaal vol.

Geef een reactie

