Nivea Volume Shine Pure Diamand lipstick review

 photo IMG_8498_zpsbb01c12e.jpg
Paars is een gewaagde kleur voor je lippen. Ik hou heel erg van experimenteren met kleuren en ik heb een aantal paarse lipsticks in mijn stash zitten en mijn favoriet is Rebel van MAC. In de Bigbazar kwam ik een budget paarse lipstick tegen van Nivea, voor maar 3 euro.

In Nederland verkopen ze Nivea make-up in de Bigbazar en in de Zeeman. Ik weet toevallig dat ze in het buitenland Nivea make-up in de drogisten verkopen.
 photo IMG_8500_zpsfacf8dfc.jpg
 photo IMG_8501_zps9000d004.jpg
De verpakking: De verpakking vind ik wel grappig, leuk gedaan die hologram. Waar ik echt fan van ben is de diamant vorm van de lipstick. Is leuk over na gedacht!  De verpakking is verder gewoon praktisch: de lipstick sluit goed en je kunt hem gewoon mee nemen in je tas (dit is ook echt nodig voor deze lipstick omdat je hem veel moet bijwerken).
 photo IMG_8502_zps162f4349.jpg

De kleur: Ik heb deze lipstick in de kleur 66 Mauve Parure. De kleur is fel en er zit wel echt een shine in. De lipstick is heel romig en hydraterend. Ik gebruik wel een lipkwastje voor deze lipstick omdat hij dan preciezer aanbrengt. In de huls is hij veel paarser dan op de lippen. Op de lippen is het meer een donkere wijn kleur.
 photo IMG_8513_zps19c96891.jpg
 photo IMG_8509_zpsa3e14bab.jpg

De houdbaarheid is helaas niet super. Hij houdt het niet heel lang vol. Daarom raad ik het zeker aan om deze lipstick mee te nemen als je hem draagt. Binnekort komt er een artikel online over hoe je de draagtijd van je lipstick kunt verlengen. Stay tuned!

Voordelen
♥ Goedkoop

♥ In de winkel verkrijgbaar

♥ Hydraterend

Nadelen
♥ De kleur blijft niet super lang zitten

♥ Niet iedereen houdt van een paarse lipstick

Conclusie: Ik vind het fijn dat de lipstick zo romig is. Het is een mooi kleurtje maar je moet hem wel vaak bijwerken.  Ik vind het effect wel heel mooi!
Liefs,

Wies

 

39 gedachtes over “Nivea Volume Shine Pure Diamand lipstick review

  1. Jammer dat hij niet heel lang blijft zitten maar de kleur is echt super! Ik vind dat kleurtje je ook echt geweldig staan. Ik wil nog steeds een keer iets van Nivea make-up uitproberen dus moet maar eens goed opzoek gaan ernaar hihi

  2. Wel een leuk kleurtje zeg! Jammer dat ie niet zo paars is. Ik zoek nog een (niet al te dure) donkerpaarse lipstick. Leuk kleurtje voor dit seizoen vind ik zelf :). Ook jammer dat de lipsticks van Nivea niet zo super zijn. Ik wist dat ze bestonden, maar had nog niet eerder een review erover gelezen dus ik ben blij met je review! 😀

  3. De kleur staat je erg goed! Denk dat het mij niet zou staan, haha.
    Ik hoor zoveel over de Bigbazar de laatste tijd.. Daar moet ik ook maar eens heen 🙂

Geef een reactie

