Spam je blog #1

20131118-103025.jpg

Mijn blog bestaat nu een maandje en ik heb de 117 volgers op bloglovin bereikt.
Ik ben hier ontzettend blij mee. Ik vind Spam je blog artikels zelf altijd heel leuk omdat je allerlei nieuwe blogs leert kennen. Als jij een blog hebt laat het me dan weten in de reacties.

Social media waar je me op kunt volgen:
Bloglovin
twitter
Instagram
tumblr

Liefs
Wies

50 gedachtes over “Spam je blog #1

  1. Je hebt al zo snel zo veel volgers, superleuk! 🙂 Je verdient het ook hoor, ik vind je blogposts altijd leuk en de foto’s altijd mooi!! 🙂 Mijn blog ken je al, maar ik wilde dat gewoon even zeggen, haha! X

  2. Ik heb mijn blog nog niet heel lang, ik schrijf eigenlijk over wat ik zelf leuk vindt. Vooral fashion, films, fotografie etc. Laat vooral even weten wat je ervan vindt! rockingmaaik.wordpress.com
    Wat leuk trouwens dat je al zoveel volgers hebt!

  3. Laten we dat eens doen dan, spammen! Ik luister naar de naam Lisa, ben 20 jaar en hou van creativiteit. Mijn blog is vooral gericht op DIY’s en inspiratie. Vaak blog ik binnen de categorieën beauty, creatief, fashion, interieur en fotografie. Binnenkort wil ik dit misschien uitbreiden met recepten. Nou wie weet tot ziens! 🙂 En Wies bedankt voor deze mogelijkheid. Liefs

  4. Hoi Wies! Wat doe je het goed zeg, met nu al zo veel volgers! Ik spam even lekker mee 🙂

    HEARTPICKED is een persoonlijk lifestyle/verzamelblog door Noor (25) en Petra (29) about everything we heart! Eten, gadgets, stedentrips, design, fashion, interieur, lifestyle en meer. Een kijk op moois vanuit thuisbasis Amsterdam.
    Neem je ook eens een kijkje? Tot snel!

  5. Wauw wat groei jij ongelofelijk hard! Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat jou blog mij ook gelijk opviel, sowieso ben je al een hele mooie meid (dat mag ook gezegd worden haha) dus ik klikte op je plaatje en dan is je blog ook nog eens super leuk om te lezen waardoor ik je gelijk ben gaan volgen via bloglovin! En normaal gesproken heb ik zelfs bij mijn favo blogs dat ik bij artikelen op mark as read druk maar bij jou heb ik tot nu toe alles gelezen. Je schrijft echt over hele mooie producten ook 🙂

    Ik blog op http://www.marliescatharina.nl voornamelijk over beauty maar soms komt er ook wat fashion en lifestyle voorbij. Ik blog over producten die ik leuk vind en heb echt een passie voor make-up. Het lijkt me leuk als jullie een kijkje komen nemen op mijn blog en het zou helemaal super tof zijn als jullie dan ook een reactie ofzo achter laten, dat vind ik zo leuk om te lezen 🙂

  6. Super knap dat je al zoveel volgers hebt!
    Hoi, ik ben dus José ! Op mijn blog beautyisaparty.wordpress.com blog ik voornamelijk over fashion en beauty, maar ook over allerlei lifestyle dingen zoals columns en dingen wat ik nu weer beleefd heb. Ik vind het ook erg gezellig om met andere bloggers te kletsen!
    x José.

  7. Wij zijn Warsha en Yentl,
    Wij zullen de komende tijd artikeltjes plaatsen die onder andere te maken hebben met beauty, lifestyle, fashion en nog meer.
    Wij hebben er heel veel zin in 😉

    http://wy-about-lifestyle.blogspot.nl/

    Neem zeker een kijkje!

    !!!!!!!!!!!!!!!Ook zijn wij in voor een samenwerking met andere blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://wy-about-lifestyle.blogspot.nl/

    Wil je samenwerken neem dan contact met ons op!

    (✿◠‿◠)

    __xxxxxxxxxxx______xxxxxxxxxx
    _xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    _xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    __xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    ____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    _______xxxxxxxxxxxxxxxxx
    ________xxxxxxxxxxxx
    __________xxxxxxxxx
    ____________xxxxx
    _____________xxx
    _____________xx
    _____________*

    http://wy-about-lifestyle.blogspot.nl/

  8. Hey Wies, wat leuk dat we mogen spammen 🙂 En wat ga je hard met je blog zeg! Super, je verdient het ook! Mijn Beauty & more…blog kun je vinden op http://www.ceetje.nl Vanavond kun je nog mee doen aan een winactie. En over twee weken ben ik jarig en zal er weer een winactie online komen. Verder vind je hier filmpjes, DIY, reviews FOTD etc etc Hoop jullie te zien op http://www.ceetje.nl X Céline

  9. Thanks voor de ‘Spam je blog’! En wat leuk dat je al zoveel volgers hebt zeg, jeetje!

    Mijn blog (www.merely-merel.nl) is grotendeels te kenmerken als inspiratieblog voor mooie dingen. Veel foto’s van dingen die ik mooi vind, zoals items op het gebied van mode, beauty en sieraden, maar ook reizen, kunst en anderen persoonlijk gebonden dingen.

    De laatste artikelen staan vol met luipaardjackjes, Ponte Vecchio armbanden, prinsen op witte paarden en Florentijnse kerken. Veel lees-, maar vooral ook kijkplezier!

    Ga gauw even bij de rest van de reacties neuzen ;). X

  10. Super leuk! ik ken je sinds kort en ik zei het al tegen je je verdient dit hoor! Je blog is super leuk! Voor de rest van bloggers Ik ben Vanesa, ben 23 jaar en bij deze nodig ik jullie uit voor een kijkje op mijn blog genaamd

    http://www.fashioncosmopolitan.com

    Tip *Zoek je nog een leuk kado voor de kerst! Dan is de OPI Mariah Carey Collectie bijvoorbeeld is een aanrader! Feel free and check out my laatste review erover. Verder post ik fashion en beauty relateerde artikelen.
    Groetjes!!
    Vanesa
    xx

  11. Wauw je hebt echt snel veel volgers! En terecht.. je blog is heel gaaf! Ik kijk graag op jou blog, vooral omdat we dezelfde smaak hebben qua make-up! Ga zo door, mijn blog ken je al! X

  12. Je verdient al die volgers echt want je hebt echt visagietalent, zo mooi!
    Mijn blog is http://www.miratells.nl Ik schrijf over beauty met een humoristisch tintje omdat ik helaas niet zo’n talent ben als jij.
    Verder deel ik fijne ontdekkingen qua merken, webshops en designers en een toefje lyfestyle en persoonlijk nieuws.
    Verder ben ik druk bezig met een webshop opzetten.
    Ik hoop je een keer terug te zien bij mij!
    Succes en op naar de 1000 volgers!
    x

Geef een reactie

