Products I’ve hit pan on #1

 photo IMG_8478_zpsa81f489f.jpg
” De pan raken ” blijf ik maar een rare term vinden in beauty land. Je raakt een pan als je de onderkant van de pan (de verpakking) ziet.
Sommige mensen zijn helemaal blij als ze een pan raken maar ik word er persoonlijk juist niet zo gelukkig van. Helaas gaan producten niet levenslang mee. Ik laat vandaag aan jullie zien van welke producten ik de pan geraakt heb.

 photo IMG_8486_zps8999ba01.jpg
Oogschaduws
Links: MAC Blanctype
Boven van links naar rechts: MAC Wedge, MAC Tempting, MAC Espresso
Onder van links naar rechts: MAC All that glitters, MAC Satintaupe, Inglot wenkbrauwpoeder
MAC is naast inglot mijn favoriete oogschaduwmerk. Kleuren zoals All that glitters en satintaupe van MAC zijn bij mij een must in mijn stash en als ze op zijn koop ik ze echt opnieuw. Blanctype is mijn favoriete matte highlighter voor in mijn binneste ooghoek en onder mijn wenkbrauwbot. De wenkbrauwpoeder van Inglot gebruik ik niet meer. Ik gebruik nu een wenkbrauwpoeder van Anastasia die toch beter bevalt.

 photo IMG_8492_zps5acc4c9f.jpg
Gezichtsproducten
– Benefit Hoola is mijn favoriete bronzer. Ik heb de pan al aardig geraakt. Je kunt hier hier een review lezen. Ik weet nog niet of ik deze opnieuw koop omdat ik eigenlijk NARS Laguna wil proberen. Als die niet bevalt ga ik sowieso weer terug naar deze!
– MAC Studio fix powder in NC15 Ik vind dit een fijne poeder om te gebruiken als ik haast hebt. Het resultaat is goed dekkend en mooi mat. Ik gebruik deze poeder niet om mijn foundation mee af te poederen omdat ik hem daar iets te cakey voor vindt. Ik weet dat er veel mensen zijn die hem daar ook perfect voor vinden.
-MAC transelucent pressed powder. Ik schreef hier al een review over. Deze koop ik niet opnieuw omdat ik liever die van Essence koop. Ik heb een vergelijkings artikel geschreven. Die kun je hier lezen.
– MAC Studio finish concealer in NW 20 (staat niet op de foto, was hem helemaal vergeten! Mijn excusses) Deze concealer is bijna op. Ik vind dit een hele fijne concealer. Hij dekt perfect. Ik weet nog niet of ik deze opnieuw koop want ik vind MAC Pro long wear concealer net iets fijner. Mijn huid is nu in een veel betere conditie dus ik heb ook een minder dekkende concealer nodig. Dit is een aanrader voor de dames met onzuiverheden!

Van welke producten heb jij pan geraakt?

33 gedachtes over “Products I’ve hit pan on #1

  1. Ik gebruik momenteel helemaal geen producten uit een pan. Ik gebruikte wel blush van Make-Up Studio, maar toen had ik mijn kwast gemold en verder heb ik geen kwasten. Zodra ik weer geld heb is het eerste wat ik koop een goede kwastenset zodat ik alles wat ik daarna aanschaf mooi kan aanbrengen. Daarna kan ik wel gaan vertellen van welke producten ik de pan heb geraakt!

  2. Mooie pans heb je geraakt. Ik word ook zeker niet blij als ik de pan heb geraakt. Het zijn er bij mij ook een aantal, en dan vooral de matte highlighters en mijn favoriete blushes.

  3. Mooie producten! Ik heb nog maar van een product de pan geraakt, in eerste instantie vond ik het leuk, maar toen hij echt op begon te raken, vond ik het niet zo leuk meer haha. Ik ben trouwens heel erg benieuwd naar Hoola Bronzer!

  4. Dat ziet er goed uit zo! Dan gebruik je de producten iig. Ik heb nu een beetje gesmokkeld… heb de pan geraakt bij m’n highlighter van Sephora, doordathij op de grond viel. 😦

  5. Hele mooie producten allemaal! Allemaal van die prachtige producten die je zo’n luxe gevoel geven 🙂 Ik wordt altijd een beetje verdrietig als ik de pan raak bij een product want dan gaat hij gelijk een stuk sneller op.

  6. Ik heb altijd zo’n gecombineerd gevoel als ik pan raak. ‘ Yes ik heb het echt veel gebruikt, maar nooo want nu gaat hij snel op..’ Haha. Die oogschaduws zien er super mooi uit.

Geef een reactie

