Review: Benefit Creaseless cream eyeshadow / liner in Birthdayuit

 photo IMG_8376_zps7720bec9.jpg
Ik heb nog de oude verpakking van de Benefit creaseless cream eyeshadows, en eerlijk gezegd vind ik deze leuker dan de nieuwe verpakkingen. De kleur is nog steeds te koop dus daarom besloot ik dit product toch te reviewen.

 photo IMG_8375_zpsc779f443.jpg

 photo IMG_8380_zpsd531ed0a.jpg

De verpakking
De creameyeshadow is verpakt in een glazen potje met een plastic draaidop. Op de dop staan vogeltjes afgebeeld. Super cute.

 photo IMG_8395_zpsea1f04d2.jpg
Deze ontzettend schattige quote zat in het doosje. Ik ben echt een sucker voor de verpakkingen van Benefit.

 photo IMG_8396_zps5088d466.jpg

 photo IMG_8399_zpsab2674c5.jpg
Instructies die in het doosje zitten. Handig als je niet weet hoe het werkt. Ik zou persoonlijk deze kleur niet als eyliner gebruiken, daar is hij te licht voor. Maar met donkere kleurtjes is hij er prima geschikt voor.
Tip: Creme oogschaduws en gel eyeliners kunnen uitdrogen, als je ze op de kop bewaard voorkom je dit.
 photo 086fe448-1ce4-41a2-ae27-be3b5813e5eb_zpsf1456454.jpg
Ik vind het glazen potje een beetje op MAC Paintpots lijken.
 photo IMG_8409_zpsd418df94.jpg

 photo IMG_8416_zpsf701b62b.jpg

 photo IMG_8418_zpsc3ca832b.jpg
Ik vind de kleur zelf heel mooi. Iedereen kan deze kleur wel hebben. Het is een glanzende kleur die tussen een taupe en een champagne kleur in zit.

Conclusie:
Ik breng deze oogschaduw aan met mijn vinger. Dit vind ik het prettigste werken maar je kunt ook een kwast gebruiken. De crème oogschaduw doet wat hij in zijn naam al zegt: hij creased niet. Zelf vind ik het ook prettig om deze als primer te gebruiken. Het is voor mij een fijn multi use product. Je kunt er ook een hele snelle ooglook mee maken. Als je fan bent van MAC paintpots denk ik dat je deze crème oogschaduw heel fijn zou vinden. Hij is wat makkelijker in gebruik en creased minder.

Voordelen:

♥ Hij is goed gepigmenteerd.
♥ Hij blijft lang zitten.
♥ Hij creased niet.
♥ Het is een mooie natuurlijke kleur die iedereen kan hebben.
Nadelen:
♥ De prijs, 19 euro is niet niks.
♥ De verpakking is veranderd en ik vind de oude verpakking veel leuker.

 photo Eyeshadow_zpsc5bd6317.jpg
Dit is de nieuwe verpakking.

Benefit Creaseless cream eyeshadow kost €19,- en je kunt hem kopen bij Douglas met Benefit counters of online bestellen op de Douglas site.

28 gedachtes over “Review: Benefit Creaseless cream eyeshadow / liner in Birthdayuit

  1. Poeh. Misschien moet ik stoppen met beautyblogs lezen want mijn verlanglijstje houdt maar niet op met groeien haha. Maarja deze had ik ook zelf al gezien in de Douglas. Ik had een lila en een bruine geswatcht en ik was er helemaal weg van! Echt prachtig gepigmenteerd en glanst supermooi. Dat is die €19 wel waard vind ik, het is zo stunning

  2. Oh ik vind de oude verpakking ook een stuk mooier. Ik heb zelf zo iets van Maybelline. Vind het wel fijn, maar gebruik het eigenlijk nooit haha. mweh ik heb nog niks van Benefit, maar zou wel heel graag iet swillen proberen!

  3. Ik vind Benefit verpakkingen ook altijd zo leuk<3 Deze kleur vind ik erg mooi en het klinkt ook wel als de moeite waard voor die prijs. Beter dan MAC begreep ik uit je artikel, dat is nogal wat;)

  4. Prachtige kleur! Ik ben nog steeds heel erg benieuwd naar Benefit producten, want daar heb ik nog niks van uitgetest! Het is alleen dat ik echt niet van de cream eyeshadows ben, omdat ik zo’n vettige oogleden heb.. dat het gewoon niet blijft zitten!

Geef een reactie

