Revlon Colorstay

 photo Revloncolorstay_zps6b0e2683.jpg
Mijn favoriete budget foundation is Revlon Colorstay, Ik heb deze foundation al 3 keer aangeschaft. Foundation is voor mij jaren lang een prioriteit product geweest. Ik heb echt heel veel foundations getest in mijn leven. Met veel bedoel ik echt veel, het is tot nu toe uitzonderlijk dat ik een foundation meerdere keren aanschaf.
Ben je al nieuwschierig geworden? Lees dan snel verder.

 photo IMG_7713_zps05f05796.jpg

Revlon zegt over de foundation:

– Draagtijd tot 24 uur

– Goede dekking zonder te zwaar op je gezicht te voelen.

 photo IMG_7717_zps3d1c1919.jpg

Zelf heb ik de versie voor normaal tot droge huid. Er is ook een versie voor de vette huid. Deze foundation blijft bij mij heel erg goed zitten. Zelf zou ik nooit foundation 24 uur lang dragen. Als ik na een lange dag nog uit ga doe ik mijn make-up helemaal opnieuw(LOVE getting ready with my friends).  Ik poeder de foundation wel af, maar dat doe ik met elke foundation. Wat ik vooral fijn vindt is dat hij niet in lijntjes in je gezicht trekt en geen droge velletjes accentueert.  Deze foundation heeft SPF 20. Een SPF in je foundation heeft twee kanten: Je bent goed beschermd tegen de zon maar je kunt ook een witte waas over je gezicht heen krijgen als je gefotografeerd wordt. Toch valt het mij op dat ik bij deze foundation van dat laatste geen last heb.

 photo IMG_7721_zps90c51baa.jpg

Ik mis wel een pompje op deze foundation. Ik heb gelezen dat de nieuwste versie een pompje heeft. Ik heb deze foundation online besteld bij http://www.drogisterij.net en daar stond toen ik hem bestelde een afbeelding van de nieuwe verpakking maar helaas! Ik kreeg de oude binnen. Dit maakt het product niet minder goed natuurlijk. Ik vind het erg goed dat Revlon naar hun klanten heeft geluisterd en de verpakking heeft aangepast.
 photo revlon-colorstay-makeup-foundation-formula-new_article_new_zps047e741e.jpg
De nieuwe verpakking. Yay voor het pompje.

 photo IMG_7722_zps26d279b0.jpg
De substantie van de foundation is vrij dik en goed dekkend. Toch is deze foundation helemaal niet cakey! Ik heb de kleur 150 Buff. Deze kleur zit tussen
MAC NC 15 en NC 20 in. (Duidelijke gele ondertoon) photo revlon_zpsd0147d90.png
Boven zonder revlon colorstay, onder met revlon colorstay

Natuurlijk heb ik als eerste een dagverzorging gebruikt om mijn droge huid te hydrateren. Vervolgens heb ik de Revlon Color Stay aangebracht met mijn Sigma F80 Flat top kabuki brush. Je kunt hier een review lezen. De foundation ‘droogt’ vrij snel dus je moet wel snel handelen met het blenden.

 photo IMG_7708_zps72c2dd7a.jpg

Voordelen
♥ Goede medium tot volle dekking

♥ Blijft lang zitten

♥ De prijs: €14,95

♥ SPF 20 in de foundation, beschermd tegen de zon.

♥ Trekt niet in de lijntjes en accentueert geen droge velletjes op je gezicht.
Nadelen:
♥ Revlon is niet heel makkelijk verkrijgbaar in winkels, Je  kunt wel online bestellen maar dan kun  je geen kleuren uittesten.
♥ De oude verpakking heeft geen pompje. Gelukkig is de verpakking nu veranderd.

Wat is jouw favoriete budget foundation?

35 gedachtes over “Revlon Colorstay

  1. Ik vind het heel leuk dat je je favoriete producten laat zien in plaats van zomaar random wat make-up. Ik vind het namelijk belangrijk om te zien wat de écht goede producten zijn.
    De foundation oogt wat donker, maar op jouw huid ziet het er prima uit. Enig idee welke kleur goed is voor iemand met een behoorlijk lichte huid (lichtste of op één na lichtste tint) en roze ondertoon?

  2. De foundation ziet er echt super uit! Ik vind foundation altijd heel lastig om te kopen en ik ben eigenlijk nog nooit helemaal tevreden geweest over een foundation! Misschien moet ik deze ook uittesten alleen heel lastig omdat ik natuurlijk niet de goede kleur kan kiezen via internet!! X

  3. De foundation staat je echt goed. Ik vind het fijn dat jij dit soort reviews doet want ik heb zelf ook een erg lichte huid nu weet ik wat ik kan gebruiken

Geef een reactie

