Room sneakpeak

 photo IMG_6916_zps2d31df37.jpg

Vandaag leek het me leuk om een ander artikel te plaatsen. Het leek mij wel leuk om mij kamer te laten zien.


Op de bovenste foto zie je mijn kast van de Ikea. In deze kast zit wat van mijn kleding en make-up. Deze kast is van Ikea Mijn kleding kast staat bij mijn ouders op de kamer. Mijn behang komt van de Praxis
 photo IMG_7800_zpsa3e0ff30.jpg
Ik ben nu eindelijk tevreden met hoe mijn kamer eruit ziet. Voorheen hingen mijn muren vol met posters en vond ik het niet helemaal één geheel. Ik heb een twijfelaar bed. Mijn bed komt van Auping. De witte kast rechts is een schoenenkast, deze komt ook van Ikea.
 photo IMG_6974_zps563a827f.jpg
Mijn vensterbank. ik heb paarse gordijntjes en een rolluik erachter.
 photo IMG_6910_zps3b4b2bee.jpg
Mijn boekenkast is van de Ikea. Er staan voornamelijk boeken van vroeger in.  photo IMG_6919_zps8533fbd9.jpg
Dit is mijn bureau. Het is een bureaublad wat nog op zolder stond. Ik maak hier mijn huiswerk. Er staat een kartonnen kastje op van de HEMA waar mijn samenvattingen voor school in zitten en andere aantekeningen. Ook staat er een versterker op voor mijn Iphone. Er hangt een foto van Marilyn Monroe omdat zij een inspiratie icoon is voor mij.
 photo IMG_7798_zps6297851d.jpg
Een oude poster van Charlie Chaplin die ik van mijn moeder mocht hebben. Het is een beetje een random plek, dit ga ik waarschijnlijk nog veranderen.
 photo IMG_6977_zps5e75daad.jpg
Mijn favoriete gedeelte van mijn kamer. Mijn make-up tafel. Het plankje komt van ikea, en de lampen ook. De spiegel hadden we nog thuis liggen. In twee opelkaar gestapelde doorzichtige kastjes rechts zit mijn alledaagse make-up. Deze kastjes kwamen van de Yisk maar helaas verkopen ze ze niet meer. Ik zag wel dat Douglas sinds kort dit soort kastjes weer verkoopt.
 photo IMG_2580_zpse8ec233e.jpg
Boven op de kastjes heb ik een doorzichtige insert staan die in een beautycase zat. Ik heb er eigenlijk elke keer weer verschillende producten in staan zodat ik alles gebruik. Ik heb veel make-up maar ik gebruik ook echt alles daadwerkelijk op deze manier.
 photo IMG_7324_zpsb5f3c023.jpg
Mijn kat Tijgertje is heel erg nieuwschierig aangelegd. Hij moest natuurlijk aan de camera snuffelen. Tijgertje is heel erg vaak op mijn kamer en daarom heb ik deze foto er ook maar bij gedaan. Tijgertje is de enige kat die boven mag omdat hij bijna niet haart.
Bijna al mijn meubelen zijn de Ikea. Ik vind dat ze hier goed betaalbare meubelen hebben die ook leuk zijn!

Wat vind jij van mijn kamer?

57 gedachtes over “Room sneakpeak

  1. Mooie nette kamer heb je, erg chique met dat zwart wit allemaal. En wauwie je make-up tafel kan ik naar blijven kijken, heel mooi uitgestald allemaal ook met die doorzichtige kastjes ❤ Ik volg je nu trouwens terug want ik vind jou blog ook erg leuk 🙂

  2. Haha die kat. wat een schatje! We hebben dezelfde lampen (die naast de spiegel) jeeh! Leuke kamer. Vooral dat bureau lijkt me ook handig. Lekker rustig zodat je fijn kan werken.

Geef een reactie

