Benefit Hoola

IMG_7355Benefit is toch wel één van mijn favoriete merken. Hun verpakkingen zijn cute en de producten zijn gewoon heel erg goed.
Ik laat vandaag mijn favoriete bronzer ever zien: Hoola van Benefit. Wil je weten waarom deze bronzer mijn favoriet is? Lees dan snel verder!


 photo IMG_7365_zps6460b64f.jpg
Heb de pan al flink geraakt, als deze op gaat koop ik hem sowieso weer opnieuw!
 photo IMG_7360_zps75d0a4f4.jpg
Applicatie: Ik breng deze bronzer aan met mijn Real Techniques contouring brush bij mijn jukbeenderen, om te shapen.

 photo IMG_7362_zps96c0994d.jpg

De verpakking is schattig zoals ik al van Benefit gewend ben. Toch beschadigt het doosje wel snel omdat hij van karton is. Ook kwamen er bij mij foundation vlekken die er onmogelijk afgaan. Er zit een spiegeltje in en er zit een kwast bij. Het kwastje gebruik ik wel eens als ik ga reizen. Normaal gebruik ik geen kwasten die bij producten zitten omdat de kwaliteit over het algemeen crap is. Maar dit is een prima kwastje, lekker zacht.
 photo IMG_7370_zps5a8bddcb.jpg
 photo IMG_7369_zps34f240fc.jpg

De swatch:
 photo IMG_7378_zps569f0e11.jpg
Heel veel bronzers die je kunt kopen bij de drogist zijn bevatten shimmers en zijn veel ste oranje. Met mijn lichte huidskleur ben ik hier nou eenmaal geen fan van. Benefit Hoola is mat en de ondertoon is bruin. De bronzer oogt heel natuurlijker.
Je kunt de bronzer heel goed opbouwen, hierdoor kun je de bronzer net zo natuurlijk laten ogen als je zelf wilt.

 photo IMG_7765_zps337fc6f5.jpg
Op deze foto heb ik de bronzer licht aangebracht

Voordelen
♥ De bronzer is mat en het effect is natuurlijk.
♥ Je kunt de kleur van de bronzer goed opbouwen.
♥ Er zit een spiegeltje in de verpakking.
♥ Het kwastje is bruikbaar.
♥ De bronzer blijft lang zitten.

Nadelen
♥ De kartonnen verpakking
♥ De prijs

Benefit Hoola is wel vrij prijzig: €33,- en wordt verkocht bij Benefit counters in Douglas.
Benefit heeft ook leuke setjes waarbij je meerdere producten kunt uitproberen.

29 gedachtes over “Benefit Hoola

  1. Wauw, wat een mooie bronzer! Hij staat je heel mooi! Benefit is sowieso een heel leuk merk maar helaas wel duur haha. Je blog ziet er zoo leuk uit, je hebt er een nieuwe volger bij, hihi! En ik zet je vanavond gelijk in mijn favorieten!
    liefs

  2. Laats was ik in de DA om te schuilen voor de regen. Ik vroeg één van de verkoopsters: “Wat is jouw favoriete merk?” Met veel enthousiasme nam ze me mee naar het Benefit gedeelte en begon ze enthousiast te vertellen hoe goed het is. Dat ze gelijk heeft bewijs jij maar weer 🙂 Ik wil hier graag producten van kopen!

  3. Deze lijkt me zo fijn, ik zit er al tijden naar te kijken aangezien hij van zoveel mensen favoriet is. Misschien moet ik hem toch maar eens zelf gaan uittesten in de winkel. Ik hou inderdaad ook niet van te oranje of shimmery bronzers dus deze zou voor mij denk ik ook perfect zijn.

Geef een reactie

