Review: Primark Sultry lashes

IMG_2981

In mijn Primark shoplog liet ik deze wimpers al zien. Op instagram volgte ik iemand die elke dag deze nepwimpers gebruikte en ik was benieuwd of het wat was. Ze kosten maar €1,50. Zelfs in de Kruidvat leg je €5,- neer voor een paar nepwimpers. Ik draag soms nepwimpers met uitgaan of met feestjes. Ik vind de verpakking van deze wimpers echt super schattig met die stipjes.

IMG_2987

Dit zijn de nepwimpers als je ze uit de verpakking haalt. Er zit ook een tubetje wimper lijm bij. Als je vaak wimperlijm draagt raad ik je aan om een losse tube met wimper lijm te kopen want vaak zijn deze tubetjes niet zo goed. Het merk DUO heeft een hele goede wimperlijm.  IMG_3005 Het effect ik heb een stukje van de wimpers afgeknipt omdat ze toch te lang waren. Persoonlijk vind ik ze echt too much. Je kunt nog wel van de lengte afknippen als je ze korter wilt. Voor de prijs vind ik ze prima voor een keertje uitgaan. Je kunt ze meerdere keren dragen. Ik wil de Naturel wimpers van Primark ook nog uitproberen! Misschien zijn die meer mijn ding.

IMG_3010
links zonder, rechts met

Draag jij wel eens nepwimpers?

36 gedachtes over “Review: Primark Sultry lashes

  1. Het staat je echt geweldig, maar het is misschien wat teveel inderdaad voor doordeweeks. Nouja, misschien? Zeker weten. Maar bij een feest is dit natuurlijk perfect. Maarja deze kun je ook korter knippen hè, gewoon de bovenrand van de wimpers eraf. Maar dat is misschien zonde.

  2. Het staat je wel mooi! Ik draag ze soms met uitgaan of speciale gelegenheden. Met koninginnedag had ik oranje veertjes wimpers gekocht bij de kruidvat, maar die lijm was echt heel slecht toen. Dat is wel weer jammer.

  3. Wow, wat een verschil! Ik wil ook nog een keer nepwimpers proberen, maar ik heb van mij zelf al redelijk lange wimpers een oogleden hangen een beetje, dus denk dat het me niet heel erg zou staan…

Geef een reactie

